حوادث

درگیری اوباش یافت‌اباد به خاطر “دعوای زنان”

اوباش یافت‌آباد که به دلیل مشکلات همسرانشان با یکدیگر، با چاقو و قمه به جان هم افتاده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مرصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران، روز گذشته یک مورد درگیری خونین بین دو همسایه رخ داد و شدت این درگیری به حدی بود که چندین خودرو تخریب و شیشه چند منزل نیز تخریب شد.

ماموران کلانتری که از طریق اطلاع رسانی مردم از این درگیری مطلع شده بودند سریعا به محل درگیری رفته و طرفین درگیری با شنیدن صدای آژیر خودرو پلیس اقدام به فرار کردند.

ماموران ابتدا با ایمن سازی محل، تحقیقات خود را آغاز کرده و دریافتند ۴ اوباش خطرناک محله یافت‌آباد که با یکدیگر همسایه هستند به دلیل مشکلات همسرانشان با قمه و چاقو به جان یکدیگر افتاده‌اند.

در ادامه به دلیل حساسیت موضوع کلانتر یافت‌آباد شخصا در محل حاضر شد و با هماهنگی قضایی حکم ورود به منازل متهمان را گرفت و سپس با ماموران انتظامی وارد ساختمان شد.

سرهنگ حسین ذکایی رئیس کلانتری یافت‌آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از حضور در ساختمان توانستیم در طبقه سوم ۴ متهم که در اتاق خواب توسط همسرانشان زیر پتو پنهان شده بودند راپیدا کرده و تحت الحفظ به کلانتری انتقال دهیم.

گفتنی است پرونده متهمان پس از تکمیل در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا