حوادث

بله عروس زیر تیغه تهدید

سرهنگ علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ: از دستگیری فرد آدم ربایی خبر داد به همراه دو تن از دوستانش اقدام به ربایش معشوقه خود کرده است.
سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح خبر گفت:
در تاریخ  ۲۹ فروردین سال جاری خانمی ۲۸ ساله با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ امور جنایی تهران اعلام می دارد روز گذشته توسط شخصی به نام پیمان و دو نفر دیگر از همدستانش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است لذا پرونده جهت رسیدگی به اداره یازدهم پلیس آگاهی ارجاع گردید.
اظهارت شاکیه:
شاکیه پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: در ساعت ۲۳:۳۰ مورخه۲۸ فروردین هنگام بازگشت از محل کار خود به منزل واقع در شهرک گلستان وقتی وارد آپارتمان شدم ناگهان چند نفر از پشت سر دهان، دست و پایم را گرفته و مرا به داخل خودوری انداخته که با توجه به مقاومت در حین انتقال سرم نیز به جدول خیابان برخورد و دچار مصدومیت شدم، پس از طی مسافتی متوجه شدم یکی از افراد رباینده پیمان خواستگار قبلی ام می باشد که با رسیدن به مقصد که منزل پدریش بود اعلام داشت باید با من ازدواج کنی و از آنجایی که جواب رد از من شنیده بود این موضوع در وی باعث کینه شده بود که مرا تهدید به مرگ و اسیدپاشی کرد و گفت “یا مال منی یا مال خاکی” لذا برای اینکه از دستشان رهایی پیدا کنم مجبور به دادن وعده ازدواج به او شدم و او را قانع کردم و نهایتاً پس از چند ساعت مرا رها کردند.
اقدامات پلیسی:
پس از اظهارات شاکیه، کارآگاهان با بررسی دوربین های مداربسته متوجه شدند ربایندگان با استفاده از یک خودروی پژو ۴۰۵ اقدام به ربایش شاکیه کرده اند، لذا با اقدامات پلیسی مالک خودرو به هویت داود . م ۵۵ ساله شناسایی گردید، با حضور مالک خودرو در اداره یازدهم پلیس آگاهی وی به کارآگاهان اعلام داشت خودرو اش بیشتر اوقات از جمله در روز حادثه در اختیار پسرش به نام بهروز بوده است. بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در مورخه هفتم اردیبهشت مخفیگاه آنان در محدوده شهریار را شناسایی و در یک اقدام ضربتی هر سه متهم را دستگیر و به اداره یازدهم منتقل نمودند.
اظهارات متهمین:
در تحقیقات بعمل آمده هر سه متهم به ربایش شاکیه اعتراف نمودند و پیمان به کارآگاهان اعلام داشت حدوداً چند سال است خواستگار شاکیه هستم و قرار بود با هم ازدواج کنیم ولی متوجه شدم وی دیگر هیچ علاقه ای به من ندارد و قرار است با شخص دیگری ازدواج نماید که این موضوع باعث شد تا به اتفاق دو نفر از دوستانم اقدام به ربایش وی کنم و با تهدید او را قانع کنم تا با من ازدواج نماید.
سرهنگ علی ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر سه متهم به ربایش شاکیه و ایراد ضرب و جرح به وی متهمین با صدور قرار قانونی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی می باشند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا