بانوانشگفت انگیز

عجیب ترین زایمان دنیا / زایمان دو قلوها 6 روز بعد از زایمان اول

زن بنگلادشی 26 روز پس از اولین فرزند خود دوقلو به دنیا آورد !

عجیب ترین زایمان دنیا. یک زن بنگلادشی کمتر از یک ماه پس از زایمان فرزند اول خود، دوقلو به دنیا آورده است که در ادامه در زندگی سالم می خوانید.

به گزارش LadBible، آریفا سولتانا، مادر 20 ساله، در ابتدا پسری نارس را در فوریه 2019 به دنیا آورد؛ اما در طی ماه بعد، او با درد در معده خود به بیمارستان منتقل شد.

این در حالی است که پزشکان متوجه شدند آریفا سولتانا درکمال تعجب، دوقلو باردار بوده است. دوقلوها یک پسر و یک دختر فقط 26 روز پس از تولد فرزند اول سلطانا به دنیا آمدند.

دکتر شیلا پوددار، در این رابطه می گوید: ما بسیار شوکه و شگفت‌زده شدیم. من قبلاً هرگز چنین چیزی را مشاهده نکرده‌ام.

وضعیت سلطانا ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما درواقع نتیجه یک بیماری نادر به نام دیفلی رحم است. این بیماری که تقریباً در هر یک از 2،000 زن رخ می‌دهد، باعث می‌شود زنان رحم دوم ایجاد کنند.

زایمان دوقلوها 6 روز بعد از زایمان اول
عجیب ترین زایمان دنیا

بااین‌حال تا زمانی که یک زن باردار نشود، دیففیوزهای رحمی اغلب مشاهده نمی‌شوند و حتی می‌توان رحم دوم را از دست داد. این همان اتفاقی است که ظاهراً در مورد سلطانا رخ‌داده است، بااینکه پزشكان می‌گویند در دوران بارداری او احتمالاً به ابزارهای مناسب اسكن دسترسی نیافته است.

اگر از قبل به دنبال اسکن بروید، دیدن دو مجموعه رحم کاملاً واضح است؛ اما بدیهی است که آن‌ها از مناطق روستایی‌تری امکانات نداشتند.

بنا بر گزارش‌ها، این وضعیت می‌تواند باعث ایجاد مشکلات باروری و عوارض حاملگی شود، اما خوشبختانه سلطانا و هر سه فرزند وی سالم هستند.

مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا