آقایانچرا و چگونه

امن ترین مرد دنیا بعد از شیوع کرونا !

امن ترین مرد دنیا !

چرا ترهارت امن ترین مرد دنیا شناخته شد ؟!

مردی از اهالی آمریکای شمالی که «ترهارت» نام دارد؛ امن ترین فرد و مرد روی کره زمین نام‌ گرفته زیرا از اکتبر و بعد از همه گیری شیوع کرونا تمام مدت با قایقرانی و در انزوا در طبیعت زندگی می‌کرده است واز «انزوا به معنای فرصت » نام می برد.

یکی از ویژگی های خوب شبکه های مجازی این‌ بود که هنوز در میان همه‌گیری کرونا ویروس می‌توانید با امن ترین حالت ممکن روی زمین از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند،واتس آپ،تصویرهای اسکایپ واینستاگرام  از خانه با آشنایان ودوستانتان درتماس باشید.

قرنطینه کرونا ویروس راهی نیز برای تعدادی از هنرمندان و نویسندگان فراهم کرد که مشاغلشلان را بهتر معرفی کنندنویسندگانی که از طریق کلمات با دیگران ارتباط دارند ؛هدیه‌های را از طریق هنر به اشتراک می گذارند.

اما جاب ترین حرکت را «ترهارت انجام داد که در هفته های اخیر،به‌صورت انفرادی قایقرانی چشم‌انداز منحصربه‌فرد خود را در مورد درک انزوا به نمایش گذاشت، درحالی‌که دیگران در حال ایجاد لحظه‌های زیبایی از طریق فناوری و ایجاد یک حس مجازی در جامعه هستند(البته همه این‌ها به مردم این امکان را داده است تا در این زمان چالش‌برانگیز راه‌های جالبی برای ارتباط پیدا کنند)او به دریاها درفضایی زیبا و به دور از انسانها برد.

این مرد در بدترین لحظات کرونا و هشدارها درباره فاصله گیری احتماعی در تمتم دنیا امن ترین فرد روی کره زمین نام‌گرفته زیرا از اکتبر با قایقرانی در انزوا زندگی می‌کرده است.

ترهارت با مأموریت برای تبدیل‌شدن به اولین فرد آمریکای شمالی که علاوه بر انزوا و قرنطینه تکمیل یک گردش خون بدون وقفه را انجام داده است، از زمانی که خبرهای کرونا منتشر شد، از دیگران فاصله گرفته است وقایقرانی را آغاز کرده است؛ اما در همین بحبوحه همه‌گیر، او دیدگاه مثبتی دارد.

وی می‌گوید: «انزوا به معنای فرصت است.» او از طریق ایمیل از قایق بادبانی خود به یاهو لایف می‌گوید: «شما این فرصت رادارید که در مورد خودتان اطلاعات بیشتری کسب کنید و در مورد جایگاه خود در جهان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شما وقت دارید که کتاب‌هایی را بخوانید که همیشه می‌خواستید را بخوانید، سرگرمی هایی را زندگی کنید که به نظر می‌رسد هرگز برای آن‌وقت نداشته اید یا وقت خود را با عزیزانتان سپری کنید که تا کنون به دلیل مشغله کاری کار می‌کردند یا مسئولیت‌های دیگری که شمارا از دیدار آنها دور کرده بوده است.»

ترجمه تیم مجله اینترنتی زندگی سالم از مقالات علمی یاهو (یاهو لایف استایل) – الهام شهیدان

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا