حوادث

نقشه شوم دختر جوان بر علیه پدر و همسرش

چند ماهي است که با پسري آشنا شده و با او ارتباط دوستي داشتم

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خراسان، دختري که پس از ازدواج اجباري براي جدايي از همسرش نقشه سرقت از منزل پدرش و نابودي همسرش را کشيده بود موفق نشد نقشه اش را اجرا کند.

فردي با مراجعه به کلانتري سيدي مدعي سرقت مقداري طلا و جواهرات و وجوه نقد از منزلش شد و در زمان تنظيم شکايت خود اعلام کرد چند روزي است به رفتار دخترم مشکوک شده ام و احتمال مي دهم سرقت توسط دوست پسر احتمالي دخترم انجام شده باشد.

ماموران پس از وصول شکايت پدر دختر از فرزند او بازجويي کردند که او مدعي شد چند ماهي است که با پسري آشنا شده و با او ارتباط دوستي داشتم تا اين که خانواده ام از اين ارتباط با خبر شدند و مرا در خانه زنداني کردند تا رابطه ما قطع شود و من هم بعد از قطع رابطه دوستي ازدواج کردم اما روز قبل سرقت، پسر جوان با من تماس گرفت و گفت مي خواهم تو را ببينم و من مخالفت کردم.

من در خانه بودم که زنگ در منزل به صدا درآمد و وقتي در را باز کردم با تعجب پسر جوان را مقابل در منزلمان ديدم و پس از چند دقيقه صحبت گفت به عنوان يادگاري برايت جاکليدي آورده ام و کليد منزل را با اين بهانه گرفت و بلافاصله متواري شد و احتمالا سرقت کار او باشد.

پرونده اين سرقت پس از مطرح شدن در مجتمع قضايي شهيد رجايي به شعبه ۷۰۱ ارجاع و رسيدگي شد. ماموران با کسب دستور قضايي پسر جوان را دستگير کردند.

او در بازجويي پرده از نقشه دختر جوان برداشت و گفت: من مدت طولاني است با او دوست هستم و پس از قطع ارتباط مان يک روز به صورت اتفاقي او را در خيابان ديدم و دختر جوان با اعلام نارضايتي از زندگي خودش از من خواست براي از بين بردن همسرش به او کمک کنم و من هم موافقت کردم و با هماهنگي او اين سرقت را انجام دادم و جاي تمام لوازم سرقت شده را هم او قبلا به من گفته بود و طلا و جواهرات را به کمک مادرم به فروش رساندم.

دختر و پسر جوان که قبل از هر اقدام ديگري دستگير شده بودند به جرم خود اعتراف کردند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا