حوادث

صدور حکم مرگ پدر دوقلوها

 دادگاه مجرم دزد قاتل

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پدر دوقلوها که پنهانی به دختری وعده ازدواج داده بود به خاطر جنایت آتشین به قصاص نفس محکوم شد.

روز 21 خردادماه سال 91 ماجرای پیداشدن جسد سوخته زنی در پارک جنگلی سرخه‌‌حصار به پلیس مخابره شد.
خیلی زود تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران خود را به جسد رساندند و در گام نخست پی بردند قربانی «الهام» 30 ساله است که روز حادثه با جوانی که خواستگارش بود قرار ملاقات داشته است.

همین سرنخ کافی بود تا مأموران به سراغ «حسن» که در قنادی‌اش مشغول به کار بود بروند و وی را دستگیر کنند.
«حسن» که خود را بی‌گناه می‌شناخت زمانی که مأموران پی بردند وی زن و بچه‌دار است و به تناقض‌گویی‌هایش برخوردند تا این‌که پرده از راز جسد سوخته برداشته شد.

روز 28 بهمن ماه سال جاری «حسن»29 ساله در شعبه 113 دادگاه کیفری استان برای رسیدگی به پرونده‌اش حاضر شد و این در حالی بود که اولیای دم قصاص وی را خواستار شدند.
«حسن» وقتی پشت تریبون دفاع ایستاد به قاضی اصغرزاده و چهار قاضی مستشار گفت: یک‌سال پیش از جنایت در پارک گل نمای خیابان پیروزی با «الهام» آشنا شدم و این در حالی بود که همسرم باردار بود.

وی افزود: وقتی بچه‌های دوقلویم به دنیا آمدند الهام تازه فهمید که همسر و بچه دارم و از همان زمان شروع به تهدید و بهانه‌گیری می‌کرد.
الهام می‌خواست همسرم را طلاق بدهم و با وی ازدواج کنم و هر روز با تهدیدهایش مرا عصبانی می‌کرد تا این‌که تصمیم گرفتم به این اختلاف‌ها پایان دهم.

به مغازه‌ای رفتم و چاقویی خریدم و به سراغ الهام رفتم. با هم به پارک سرخه‌حصار رفتیم که در آنجا الهام شروع به بهانه‌گیری و تهدید کرد. با چاقویم چند ضربه به گردنش زدم و با اطمینان از مرگ وی به قنادی‌ام برگشتم. با گذشت یک ساعت احتمال دادم مأموران از اثر انگشت روی بدن الهام مرا دستگیر کنند. به همین خاطر به پارک برگشتم و جسد الهام را به آتش کشیدم، خیلی پشیمانم و می‌خواهم مرا ببخشند.

بنابر این گزارش، 5 قاضی عالیرتبه جنایی پس از جلسه محاکمه حسن را به قصاص نفس-اعدام- و پرداخت دیه به خاطر سوزاندن جسد محکوم کردند./ ایران

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا