تازه هاجهان

شروع انجماد انسان برای زندگی دوباره

هشدار علامت تعجب

یک شرکت روسی که پیش‌تر ادعای منجمد ساختن انسان برای احیای دوباره در آینده را مطرح کرده بود، اجرای این تجربه را روی داوطلبان آغاز کرد. کسانی که در این شرکت کار می‌کنند، معتقدند علم بشر تا ۵ دهه دیگر قادر خواهد بود عمل کاشت مغز را انجام دهد و افراد منجمد شده را براحتی به زندگی طبیعی بازگرداند.

جام جم سرا: به نقل از العالم، قبلا ۱۴ حیوان اهلی منجمد شده بودند و هم اکنون تعداد داوطلبان انسانی این تجربه شگفت آور به ۳۴ تن رسیده است.
پایگاه خبری صدای روسیه در این باره نوشت: شرکت روسی «KrioRus» مبلغ ۳۶ میلیون دلار در برابر انجماد کامل جسم یا ۱۲ هزار دلار برای انجماد سر یا مخ دریافت می‌کند.
قاعده کلی این است که انجماد جسم به صورت مستقیم بعد از مرگ جسمی فرد صورت می‌گیرد، (مغز بعد از سکته قلبی تا چند دقیقه زنده می‌ماند) اما عده اندکی وقتی در قید حیاتند دوست دارند منجمد شوند که این امر به آن‌ها فرصت می‌دهد هزینه انجماد خود را به صورت اقساط بپردازند.
ایده منجمد سازی برای زندگی مجدد در آینده، در سال ۱۸۶۱ پس از آن مطرح شد که ادموند اباوت، نویسنده فرانسوی، حکایت «مردی با گوش‌های شکسته» را منتشر کرد؛ این حکایت مربوط به دانشمندی است که شخصی را منجمد کرده و پس از آنکه امکان درمان بیماریش فراهم می‌شود او را دوباره به زندگی باز می‌گرداند. |تابناک

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا