حوادث

جنایت در باغ فشم

زن جوانی که برای تعمیر خودرواش از نگهبان یک باغ کمک خواسته بود توسط وی به قتل رسید.

به گزارش شرق، فردی پانزدهم فروردین با مراجعه به پلیس آگاهی تهران به ماموران اعلام کرد خواهر 36ساله‌اش به نام فاطمه با پژوپارس خودش از منزلش واقع در فلکه سوم تهرانپارس خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته است.

کارآگاهان مشخصات خودرو فاطمه را در اختیار تمام مراکز انتظامی سطح کشور گذاشتند و یک‌روز بعد پژوپارس در فشم و به‌صورت رهاشده پیدا شد.

کارآگاهان در گام بعدی به محل کشف خودرو رفتند و باتوجه به احتمال وقوع جنایت و به‌منظور کشف جسد، با استفاده از سگ‌های آموزش‌دیده به جست‌وجو در منطقه موردنظر پرداختند و در نهایت جنازه‌ای را در باغی در نزدیکی محل کشف خودرو کشف کردند. سپس نگهبان 35‌ساله باغ به نام «سخی» تحت بازجویی قرار گرفت.

او در اظهارات اولیه خود مدعی شد از وجود جسد خبر نداشته اما پس از بازرسی محل سکونتش و کشف گوشی تلفن‌همراه متعلق به مقتول به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

«سخی» که از اتباع کشور افغانستان است و به‌صورت غیرقانونی در ایران زندگی می‌کرد، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: «روز حادثه متوجه توقف پژوپارس در بیرون از باغ شدم. خودرو به دلیل نقص فنی خاموش شده بود و روشن نمی‌شد. راننده به محض دیدن من درخواست کمک کرد. من نیز چنددقیقه‌ای خودرو را بررسی کردم و سپس تصمیم گرفتم به آن زن تعرض کنم. به بهانه تاریکی هوا و خطرناک‌بودن محل، با طرح ادعای دروغین حضور همسرم در باغ از مقتول دعوت کردم تا زمان تعمیر خودرو به داخل باغ بیاید. به محض ورود این زن به باغ قصد عملی‌کردن خواسته‌ام را داشتم که مقتول با من درگیر شد و حتی به صورتم سیلی زد. در حالی‌که بسیار عصبانی شده بودم، شال مشکی‌رنگ مقتول را دور گردنش پیچیدم و او را به قتل رساندم سپس جسد را به قسمتی از باغ کشاندم و دفن کردم. قصد داشتم خودرو مقتول را به محل دیگری منتقل کنم اما فردای همان‌روز، ماموران کلانتری آن را در بیرون از باغ پیدا کردند.»

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «باتوجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضایی صادر شده و پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفته است .»

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا