روانشناسی کودک و نوجوان

کودکان باهوش روی دیوار نقاشی میکنند!

بگذارید بچه ها روی دیوارها نقاشی بکشند

کودکان باهوش روی دیوار نقاشی میکنند

برای کسانی که به دنبال یک روش مفید برای گذراندن وقت خود و کودکان در قرنطینه هستند یا هرکسی که به دنبال ایجاد ارتباط عمیق تر با خانواده های خود باشند یک پیشنهاد عالی داریم .

اگر شما از بین کودکان خلاق بودید، شاید در بعضی از سالهای جوانی خود این عبارت وحشتناک را شنیده باشید: “نقاشی برای روی دیوارها نیست!” اما همانطور که هند هیکس؛ طراح و نویسنده می گوید ، گاهی اوقات اجازه دادن به فرزندان با آزادی خلاقانه برای نقاشی بر روی دیوارها ایده خوبی ایست.

هفته گذشته یکی از کاربران فضای مجازی هند هیکس؛ طراح و نویسنده  عکسی از دختر 12 ساله خود، دومینو، به اشتراک گذاشت که یک چاپ گاو را روی درب اتاق خواب خود در خانه خانواده در جزیره بندرگاه ، باهاما نقاشی می کرد.

هیکس درباره دخترش می گوید: “این ایده کاملاً متعاق به او بود”. “او گفت: من می خواهم چاپ گاو را در تمام اتاق خود نقاشی کنم.”

او ادامه می دهد: “نظر من، اساساً، چه در قرنطینه باشید و چه نباشید، این است که نقاشی بچه ها  روی دیوارها در سن خاصی خارق العاده است.

مادر این دختر نیز  می گوید: “او 12 ساله است، بسیار در تحصیل خوب است، بسیار عالی و سازمان یافته فکر می کند. منظورم این است که او بهترین دستیار هنری من تا به حال بوده است. بنابراین وقتی می گوید ” من می خواهم یک پروژه را انجام دهم ” من به او اعتماد دارم.”

نکته: نقاشی را در یک ناحیه محدود کنید

هیکس خاطرنشان كرد كه البته ما برای نقاشی دخترمان مرزهایی را تعیین كرده ایم؛ چرا ما آن را به یك منطقه بزرگتر متمرکز نمی كنیم، زیرا می دانم كه این پروژه ها می توانند بزرگتر شوند و از آنچه تصور می كنیم بیشتر طول بكشد و دیوارهای بیشتری را پر بکند. کودکان می تواند فضاهای خاص خود را به خود اختصاص دهد. من احتمالاً نمی خواهم بگذارم او اتاق نشیمن من را نقاشی کند، اما درب اتاق خودش کاملا خوب است.”

کاری از گروه مترجمین مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا