روانشناسی

بی پولی کرونا را برای کودک خود توضیح دهید

چگونه برای کودکان خود توضیح دهیم که پول درآوردن در حال حاضر سخت است؟

تأثیر اقتصادی همه‌گیری COVID-19 همه را دچار بی پولی کرده است. از ماه مارس بیش از 50 میلیون آمریکایی درخواست بیکاری کرده اند و ناامنی غذایی به سطوح بی‌سابقه‌ای رسیده است.ب ی پولی کرونا را برای کودک خود توضیح دهید اما چگونه ؟!

اگر والدینی هستید که وضعیت مالی‌تان به دلیل بیماری همه‌گیر تغییر کرده است، ممکن است در تلاش باشید تا با بهترین روش برای انتقال این واقعیت جدید به فرزندان خود توضیح دهید.

خوشبختانه روش‌های سالم و آموزشی برای گفتگو در مورد امور مالی خانواده با فرزندان وجود دارد.

برای کمک به اطلاع‌ رسانی در مورد این مباحث، کارولین بولونیا از تعدادی از کارشناسان سؤال کرد که چگونه والدین می‌توانند به بچه‌ها توضیح دهند که پول در حال حاضر کم است.

اگرچه بحث‌های ما روی رکود فعلی متمرکز است، اما این راهنما می‌تواند در مورد سایر شرایط اقتصادی نیز کاربرد داشته باشد.

بی پولی کرونا را برای کودک توضیح دهید
مشکلات مالی در زمان کرونا

آگاه و مراقب باشید

با توجه به اینکه هرگونه بحث و گفتگو با کودکان، خواه در مورد بیماری همه‌گیر یا استرس مالی باید با کمک روانشناس باشد، تحقیقات مربوط به رشد به ما می‌گوید که والدین باید به‌ اندازه کافی در مورد تجربیات فعلی با کودکان صحبت کنند تا کودک احساس آگاهی کند، اما نسبت به این نکته توجه کنید که او نباید احساس استرس اضافی کند.

کاترینا لیندای، روانشناس کودکان در بیمارستان کودکان آ کرون می‌گوید: جزئیاتی که متناسب باسن نیستند تنها ممکن است کودکان را با اطلاعاتی که موجب نگرانی یا ترساندن آن‌ها می‌شود، به کودکان اضافه کنند.

بهتر است برای روشن شدن توضیحات مختصر در مورد تغییر در هزینه‌های خانواده به این موارد ادامه دهید. شفاف و صادق باشید، اما از گفتن بیشتر ازآنچه باید بدانند خودداری کنید. از آن‌ها سؤال کنید و برای پاسخگویی به هرچه ممکن است بپرسند، آن‌ها را آماده کنید.

کارولین بولونیا / زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا