کسب و کار

طراحی شیک و منحصر به فرد پاسیو با ایده های جدید

شما می‌توانید با طراحی شیک و منحصر به فرد، پاسیو را به محلی برای آرامش بیشتر خود تبدیل کنید. درست همانند اتاق‌های داخلی، پاسیوها نیز از تزئینات فصلی، چیدمان مبلمان جدید و لوازم جانبی اضافه بهره می‌برند. شما به وسیله ابزارهای مختلف می‌توانید حیاط خلوت خود را با ایده‌های خاص و ناب به یک پاسیو فوق‌العاده تبدیل کنید. تا در هر فصل از دیدن پاسیو لذت ببرید و در آن احساس آرامش کنید. در ادامه قصد داریم شما را با طراحی شیک و منحصر به فرد پاسیو با ایده های جدید آشنا کنیم.

پاسیو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پاسیو یک بخش از خانه است که به نسبت فضای کمی را در هر منزلی اشغال می‌کند. پاسیو معمولا در قسمت پرنور منزل قرار داشته و جایی مناسب برای رشد و توسعه گل و گیاه است. شما با بهره از طراحی شیک و منحصر به فرد می‌توانید پاسیو را به یک بخش فوق‌العاده برای مطالعه کردن، مدیتیشین و قهوه خوردن تبدیل کنید.

در ادامه قصد داریم همراه با مجموعه اکستریم والز شما را با چند ایده جدید و مدرن برای پاسیو آشنا کنیم. با استفاده از کاغذ دیواری اکستریم والز می‌توانید فضای پاسیو خود را همانند بهشت کنید. به طور کلی وجود پاسیو چندین مزایا دارد. بنابراین اگر منزلتان پاسیو ندارد می‌توانید برای ساخت آن اقدام کنید.

مزایای ساخت پاسیو چیست؟ فضایی دنج و گرم در دنیای مدرن ماشینی!

از جمله مزایای خاص ساخت پاسیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضایی دلنشین و سرسبز در خانه که شما می‌توانید از آن همیشه در گرما و سرما استفاده کنید.
  • خرید گل و گیاه مورد علاقه‌تان و کاشتن آن‌ها در پاسیو
  • نورگیر عالی برای ساختمان و تصفیه‌کننده خانه
  • زیبایی ظاهری خانه و همچنین دکوراسیون داخلی را تا چندین برابر بیشتر می‌کند.
  • کاشت سبزیجات و بهره از سبزی‌های ارگانیک
  • سقف شیشه‌ای به شما امکان مشاهده آسمان را می‌دهد.

به کمک یک کارشناس و دیزاینر می‌توانید پاسیو را به محیطی آرام و دنج تبدیل کنید. سپس با انتخاب کاغذ دیواری مناسب، محیطی شیک و منحصر به فرد را آماده کنید.

ایده خاص جهت طراحی منحصر به فرد پاسیو
ایده خاص جهت طراحی منحصر به فرد پاسیو

چند ایده خاص جهت طراحی منحصر به فرد پاسیو؛ از ایده تا اجرا

برای طراحی پاسیو می‌توانید از متریال و ابزارهای مختلف بهره بگیرید. البته در انتخاب متریال‌هایی مانند سنگ فرش، کاغذ دیواری، مبلمان، نور و غیره باید تناسب اجزا را در نظر بگیرید. با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان می‌توانید دکوراسیون داخلی پاسیو را به بهترین شیوه طراحی و اجرا کنید. ما نیز در ادامه چند ایده خاص جهت طراحی منحصر به فرد پاسیور را ارائه می‌کنیم.

استفاده از متریال مختلف به صورت ترکیبی، ایده‌ای خاص و منحصر به فرد

توماس گودمن، یکی از کارشناسان املاک در myJobQuote بر این باور است که شما حین طراحی شیک و منحصر به فرد پاسیو می‌توانید مواد را با هم ترکیب کنید. به اعتقاد او ترکیب مواد و متریال مختلف با یکدیگر به افزایش علاقه و شکستن یک منطقه بزرگ کمک می‌کند.

در حقیقت شما با بهره از چندین متریال می‌توانید به ایجاد فضای مناسب در صورت استفاده صحیح از مواد و مصالح کمک کنید. البته فراموش نکنید برای این کار شما حتما به یک متخصص و طراح نیاز دارید، چرا که در غیر اینصورت امکان اشتباه و نتیجه عکس وجود خواهد داشت.

تغییر مصالح می‌تواند مناطق مجزایی را در پاسیو شما ایجاد کند. در این حالت شما می‌توانید پاسیو خود را به چندین قسمت مختلف نظیر غذاخوری یا گوشه دنج مطالعه تقسیم کنید و از آن منطقه استفاده‌های بسیار زیادی داشته باشید.

یک منطقه کوچک برای باغبانی و کشاورزی آماده کنید؛ همزمان اصول کشاورزی را یاد بگیرید!

پاسیو با توجه به دارا بودن نور زیاد، یک مکان عالی برای رشد گیاهان خوراکی است. شما می‌توانید یک ناحیه از پاسیو را برای خود شبیه به باغ درست کنید. سپس در ظروف مختلف و مناسب گیاهان و سبزیجات مختلف را رشد دهید.

یک پاسیو با دیزاینی فوق‌العاده و عالی در نزدیکی خانه، به شما این امکان را می‌دهد تا یک باغ گیاهی داشته باشید و بتوانید به آسانی جعفری و گشنیزهای خود را لمس کنید. ظروفی را انتخاب کنید که به گیاهان شما فضایی برای رشد ریشه‌های عمیق بدهد تا بتوان آن‌ها را بدون مزاحمت رها کرد. به جای کود غنی از پتاسیم که گلدهی را تقویت می‌کند، از کمپوست مرطوب و کود متعادل برای تشویق رشد برگ استفاده کنید.

با تمرکز نور بر طرح سه بعدی کاغذ دیواری فضایی چشم نواز ایجاد کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای دیزاین کردن پاسیو خود باید به آن توجه کنید، بهترین گزینه‌های نورپردازی است. شما باید به میزان لازم نور داشته باشید. نورپردازی پاسیو یک سرمایه‌گذاری است که باید آن را با بهترین کیفیت انجام دهید. سبک نورپردازی پاسیو را باید متناسب با معماری خانه خود انجام دهید. با یک نورپردازی نرم و ظریف شما می‌توانید در فضای گرم پاسیو منزل از مهمان‌های خود نیز پذیرایی کنید. افزودن روشنایی بیشتر از طریق ایده‌های نورپردازی باغ، هر گوشه بسته را روشن و درخشش دلپذیری به پاسیو می‌دهد. می‌توانید تابش نور را بر روی طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی متمرکز و جلوه‌ای خاص به پاسیو ببخشید.

از گلدان‌های رنگی استفا کنید، بازی با طرح‌ها و رنگ‌های خاص و ویژه!

گلدان‌های رنگارنگ در فضای پاسیو فضای شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. شما طرح‌بندی و رنگ‌های گلدان‌های خود را می‌توانید متناسب با پاسیو انتخاب کنید. گیاهان گلدانی رنگ و بوی فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورند.

گیاهان گلدانی به شما این امکان را می‌دهند که گیاهان و گل هایی را بکارید که برای خاک باغچه شما مناسب نیستند. همچنین می‌توانید گیاهانی را که نیازهای خاکی متفاوتی دارند در کنار یکدیگر پرورش دهید. اندازه‌ها و سبک‌های مختلف از گلدان را برای ظاهری کامل‌تر کنار هم قرار دهید. به عنوان مثال اگر به طرح میمنالیستی علاقه دارید، چند سرخس را در گلدان‌های با رنگ خنثی بکارید و به پاسیو جلوه‌ای خاص ببخشید.

از آلاچیق استفاده کنید؛ گزینه عالی برای دیزاین پاسیوهای بزرگ

شما می‌توانید یک آلاچیق کوچک وسط پاسیو بزنید و از مهمان‌های خود در آنجا پذیرایی کنید. همچنین در طول روز می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را به همراه عصرانه بردارید و به آلاچیق بروید. در این حالت طعم عصرانه بسیار لذتبخش خواهد شد.

برای نشستن درفضای پاسیو از صندلی های خاص استفاده کنید

طراحان دکوراسیون داخلی، ذهنی خلاق دارند. پس اگر فضای پاسیو شما کوچک است و نمی‌توانید در آن مبل یا میز و صندلی قرار دهید، نگران نباشید. طراحان شما را کمک می‌کنند تا از مواد و مصالح موجود در دنیای صنعتی بهترین میزو صندلی یا تخت‌های مرتفع و تاشو را داشته باشید. سعی کنید محیط نشیمن را با کاغذ دیواری‌های خاص و ویژه دیزایین کنید.

سقف پاسیو؛ دیدن ستاره‌ها در شب و آسمان آبی در روز را از دست ندهید!

برای سقف پاسیو خود یک انتخاب عالی داشته باشید. چرا که باید گیاهان به خوبی نور کافی داشته باشند. همچنین شما باید بتوانید در شب ستاره‌ها و در روز آسمان آبی را نگاه کنید. یکی از متریال‌های عالی برای سقف پاسیو که از دیرباز تا به امروز از آن استفاده می‌کنند، پلی کربنات است. پلی کربنات‌ها با مقاومت بالا در برابر دما، رنگ بندی‌های مختلف و وزن کم می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

نکات مهم طراحی عالی و فوق‌العاده پاسیو
نکات مهم طراحی عالی و فوق‌العاده پاسیو

نکات مهم طراحی عالی و فوق‌العاده تنها با اضافه کردن چند آیتم

با رعایت و توجه به چند فاکتور می‌توانید طراحی عالی و فوق‌العاده‌ای برای پاسیو داشته باشید:

  • اگر سررشته در حوزه طراحی و دیزاین ندارید؛ حتما از یک طراح کمک بگیرید.
  • حوض، استخر کوچک یا آبنما گزینه مناسبی برای آرامش بیشتر شما است
  • ساخت باربیکیو را فراموش نکنید
  • مبل، صندلی، میز یا تخت با ارتفاع بلند جهت پذیرایی از مهمان یا نشستن و قهوه خوردن و مطالعه کتاب را در نظر بگیرید
  • بر یک نور مطلوب تمرکز کنید
  • در انتخاب رنگ حساس باشید

به یاد داشته باشید که داشتن فضای پاسیو شیک بدون پوشش دیوارها امکان‌پذیر نیست. یکی از گزینه‌های عالی، مدرن و به صرفه برای دیوار، کاغذ دیواری است. با انتخاب رنگ، سبک و طرح کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون داخلی پاسیو، می‌توانید فضایی بسیار خاص و شیک را ایجاد کنید.

زیباترین و مدرن‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری را از مجموعه اکستریم والز بخواهید!

در این مقاله سعی کردیم شما را با طراحی شیک و منحصر به فرد پاسیو با ایده های جدید آشنا کنیم. با ترکیب متریال‌ها، استفاده از گلدان‌های رنگی، ساخت آلاچیق، ایجاد فضای گفگتو، استفاده از آب‌نما و بهره بردن از طرح و سبک‌های مدرن کاغذ دیواری، می ‌وانید پاسیو شیک و فوق‌العاده دلنشین را بسازید.

به منظور انتخاب جدیدترین، زیباترین و مدرن‌ترین سبک‌های کاغذ دیواری می‌توانید آلبوم‌های مجموعه اکستریم والز را از طریق وبسایت مشاهده کنید. اکستریم والز همراه با گرافیتست‌های حرفه‌ای و متخصصان حوزه هنر، به صورت مرتب آلبوم‌های جدید خود را رونمایی می‌کند. همچنین بیش از 50 درصد تولید کاغذ دیواری ایران را در دست دارد. پس با مشاهده آلبوم‌ها می‌توانید جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری در بازار را مشاهده کنید.

برای خرید کاغذ دیواری اکستریم والز نیز می‌توانید کد رنگ آلبوم مورد نظر خود را یادداشت و به نزدیک‌ترین فروشگاه محل زندگی خود مراجعه کنید. به منظور دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس 02192001955 با کارشناسان اکستریم والز ارتباط بگیرید. همراه با اکستریم والز بهترین‌های دنیای مدرن را تجربه کنید.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا