پاسخ های ویزیت رایگان

با لاغری بیش از اندازه چه کنیم؟چگونه چاق شویم؟

با لاغری بیش از اندازه چه کنیم؟چگونه چاق شویم؟

برای لاغری بیش از حد باید چه اقداماتی انجام داد؟

حتما تا کنون افراد زیادی را دور را اطراف خود دیده اید که با وجود آنکه کم غذا نمیخورند باز هم چاق نمیشوند. در مقابل افرادی هم هستند که با کمترین کالری چاق میشوند. راز این چاقی و لاغری ها چیست؟ چگونه افراد لاغر چاق شوند و افراد چاق لاغر شوند؟ برای چاق شدن چه کار کنیم؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش ها هستید گفتگوی ما را با سولماز توکلی، مشاور تغذیه و رژیم درمانی از دست ندهید.

دختري 20ساله با 40 كيلوگرم وزن هستم که ازلاغري بيش از اندازه رنج مي‌برم. به عقیده شما خوردن غذاهای پرکالری و مواد قندی می‌تواند تاثیر‌گذار باشد ؟

سولماز توکلی، مشاور تغذیه و رژیم درمانی:  خوردن غذاهای پرکالری و مواد قندی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ ولی مصرف آنها باید کنترل شده باشد.به عبارت دیگر بهترین راهکار برای رسیدن شما به وزن دلخواه، داشتن یک رژیم غذایی اصولی تحت نظر مشاوران تغذیه است،؛ زیرا باید شرح حال دقیق و کامل از شما گرفته شود وهمه علل لاغری مورد بررسی قرارگیرد که در صورت داشتن هریک ازمشکلات برای رفع آنها اقدام کنید.همچنین داشتن برنامه منظم ورزشی مانند بدنسازی نیز می‌تواند در کنار رژیم غذایی صحیح بسیار کمک‌کننده باشد.

درمان لاغری مفرط
با لاغری بیش از اندازه چه کنیم؟چگونه چاق شویم؟

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا