آرایش و زیبایی

چگونه وزنمان را به صورت طبیعی افزایش دهیم؟

چگونه وزنمان را به صورت طبیعی افزایش دهیم؟

افزایش وزن به صورت طبیعی

چگونه چاق شویم؟

اگرچه این روزها بیشتر افراد به فکر کاهش وزن هستند و افراد کمی دیده می شوند که از لاغری مفرط رنج ببرند، اما لاغری اگر افراط آمیز باشد، می تواند دردسرساز شود.در زیر با روش های طبیعی افزایش وزن آشنا شوید.
تا می‌توانید شیرینی بخورید:درمانگران طب سنتی به افرادی که برای افزایش وزن به آنها مراجعه می‌کردند، مصرف انواع حلیم، کله پاچه، خوراک گوشت اردک، خوراک کبک و گوشت بزغاله را توصیه می‌کنند. آنها معتقدند گنجاندن این مواد به سبد غذایی افراد لاغر، به آنها کمک می‌کند که بر لاغری خود غلبه کنند؛ البته این درمانگران به افراد لاغر هشدار می‌دهند که این غذاها را با تجویز درمانگرشان به سبدغذایی خود اضافه کنند؛ زیرا پیش از افزودن این غذاها به برنامه غذایی روزانه باید از سلامت جسمی خود مطمئن باشند و معاینه شوند.
عصبی نشوید:بی‌اشتهایی عصبی، امروزه یکی از شایع‌ترین دلایل بروز لاغری در مردم است که به دلیل کارهای سنگین، پر مسئولیت و پرتنش به‌وجود می آید.
درمانگران طب سنتی نیز ناراحتی، اضطراب، غصه، استرس و فشارهای عصبی را از جمله دلایل کاهش اشتها و بروز لاغری در افراد می‌دانند. از این رو، اگر در گروه افراد پراسترس و پر مشغله قرار دارید و تصمیم دارید برای رسیدن به تناسب اندام چند کیلو وزن اضافه کنید، بهتر است پیش از شروع یک برنامه درمانی دقیق و رژیم غذایی مناسب، بر حالات روحی خود تسلط پیدا کنید و این مسئله را درمان کنید.
غذای سالم و مفید میل کنید:درمانگران طب سنتی بر این باورند مواد غذایی که ما در طول روز مصرف می‌کنیم، به مرور در بدن ما به خلط‌هایی مانند بلغم، صفرا، سودا و خون تبدیل می‌شوند. اگر مواد غذایی ما از مواد غذایی سالم، مفید و پرخاصیت باشد؛ هضم، جذب مواد و تشکیل اخلاط چهارگانه در بدن به درستی انجام می‌شود و بدن نیز پذیرای این مواد خواهد بود، اما اگر مواد غذایی که مصرف می‌کنیم نتیجه یک انتخاب بد یا ترکیبی از مواد غذایی نامناسب و بی‌خاصیت باشد، اخلاط نامناسبی در بدن تشکیل می‌شود و بدن آنها را جذب نمی‌کند.

چگونه چاق شویم؟
چگونه وزنمان را به صورت طبیعی افزایش دهیم؟

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا