پزشکی و سلامت

عوارض رژیم لاغری پنبه خوری!

رژیم لاغری  دکتر مجید ابهری در مورد رژیم لاغری پنبه خوری افزود: با توجه به اینکه کارشناسان نوظهور ماهواره ای هر روز روشهای و داروهای عجیب و غریب را برای انواع بیماریها و مشکلات عرضه می کنند این بار نیز روش جدیدی برای لاغر شدن توسط یکی از ماهواره‌ها کشف و معرفی شده و بعضی از زنان نیز بدون اطلاع از عواقب و عوارض آن این رژیم را اجرا می کنند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ وی گفت: وضعیت این کار چنین است که پنبه را داخل آب لیمو یا سرکه می اندازند و بعد می خورند الیاف پنبه به خاطر پر حجم شدن درمعده جلوی اشتها را گرفته و میل به غذا را از بین می برد.

این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: تا چند وقت دیگر با بیماری جدیدی مواجه خواهیم شد که افراد بر اثر پنبه خوری دچار بیماریهای دستگاه گوارشی شده و به عوارض دیگری مانند ورم و زخم معده دچار می شوند. همچنین به دلیل خاصیت اسیدی آب لیمو و اقلام مشابه افت فشار خون و مشکلات دیگر نیز ارمغان این بار شبکه های ماهواره ای است.

ابهری اظهار داشت: بهترین نوع رژیم برای لاغری مراجعه به متخصصان مجرب بوده و اغلب بانوان به دلیل کم تحرکی، سبک زندگی و تغذیه دچار چاقی می شوند که دراین مواقع پیاده روی و ورزش و اجرای رژیم های لاغری تحت نظر متخصصان منطقی ترین روشهای لاغری است نه اینکه با خوردن پنبه یا داروهای گیاهی که هیچ گونه آثار علمی و منطقی ندارند سلامت و زندگی خود را به دست کارشناسان ناشناخته در شبکه های ماهواره ای بدهیم که داروها و روشهای آنها هیچگاه از طریق علمی و پزشکی به تایید و اثبات نرسیده و هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از اجرای این دستورات و مصرف این داروها بیماریهای ناشناخته دیگری گریبانگیر آنان شود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا