دانستنی هاسلامت و تندرستی

لاغری در سه روز

رژیم لاغری سه روزه

ماریان ویت: این روزها، حتی غلات به اندازه کافی در لاغری سریع عمل نمی کنند، درحالی که همه ما می خواهیم کاهش وزن سریع داشته باشیم، رژیم 3 روزه دقیقاً همین وعده را کم و بیش عملی می کند.

اگر و وسوسه شده اید که رژیم سه روزه  را امتحان کنید، اینجا جزئیاتی اهست که باید بدانید.

رژیم های غذایی سه روزه ای با هدف اینکه  وزن زیادی را از دست بدهید، ادعا می کند اگر به مدت سه روز آن را دنبال کنید، وزن زیادی درشما کاهش می یابد.

منوی غذایی شامل سه صبحانه، ناهار و شام است اگر یک فنجان ماهی تن یا یک تکه نان داغ، به علاوه ظرف میوه و سبزیجات، شام را در نظر بگیرید.

این رژیم از نظر شیمیایی و آنزیمی متعادل است یک چیز واضح است: شما طی این سه روز زیاد نخواهید خورد. در روز اول، شما فقط 870 کالری دریافت می کنید. روزهای دوم  و سوم تفاوت چندانی با هم ندارند.

آنچه می توانید بخورید و آنچه نمی توانید بخورید

به مدت سه روز، وعده های غذایی بسیار ابتدایی تهیه شده با غذاهایی را که قبلاً ممکن است در آشپزخانه خود داشته باشید می خورید.

به عنوان مثال، صبحانه در روز اول قهوه سیاه یا آب، نصف گریپ فروت و یک تکه نان تست با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی است. ناهار نیمی از فنجان تن، یک تکه دیگر نان تست و دیگری فنجان قهوه سیاه (یا چای یا آب) است.

اگر به دنبال انواع و اقسام هیجان های غذایی هستید، آنها را در اینجا پیدا نخواهید کرد.

به عنوان مثال ناهار در روز دوم چیزی نیست جز یک فنجان پنیر و برخی از کراکرهای نمکی. سس ها و حتی ادویه جات و ترشی جات از این لیست خارج هستند. خوشحال باشید که بستنی وانیلی را در این فهرست پیدا می کنید.

سطح تلاش: کم است

بزرگترین تلاش شما در مورد رژیم متوقف کردن خود برای خوردن غذای بیشتر است.

محدودیت ها: این منو همان چیزی است که وجود دارد، بدون جایی برای کام های متنوع یا ترجیحات خوردن، اگرچه برخی از وب سایت ها می گویند که شما می توانید  تغییراتی در آن دهید و بالعکس.

پخت و پز و خرید: در مورد آشپزی فقط بخار پز کردن سبزیجات کمی سخت است، مگر اینکه انتخاب کنید که آنها را خام بخورید

بیشتر بخوانید : غذاهای ممنوعه در رژیم لاغری

غذاهای بسته بندی شده یا وعده های غذایی؟ نه هرگز! همین ابتدا بگویم به غذاهای آماده خدانگهدار بگویید.

ورزش: ورزش شدید در رژیم سه روزه توصیه نمی شود، “وقتی شما در این رژیم هستید، احساس انرژی زیادی نخواهید کرد”.

گیاهخواران: این رژیم برای گیاهخواران نیست. این رژیم با کالری کم نمک، کم کربوهیدرات یا چربی پایین گیاهخواران را به دردسر می اندازد.

رژیم فاقد گلوتن: این رژیم شامل نان تست و کراکر است که به طور سنتی گلوتن موجود در گندم را شامل می شود. در صورت تمایل می توانید نسخه های بدون گلوتن بخرید.

اگر به غذاهای شیرین علاقه دارید، خوشحال باشید چون هر روز در برنامه غذایی تان بستنی وانیلی وجود دارد.

توصیه به افرادی که رژیم لاغری سه روزه را می گیرند این است که بیشتر از مقدار تعیین شده غذا نخورند. باید طبق دستور غذایی رژیم پیش بروند و امکان جایگزینی وعده ها وجود ندارد با این حال بعضی وب سایت ها می گویند به جای ماهی تن از پنیر خامه ای استفاده کنید.

چیز دیگری که باید بدانید

ما لزوماً این رژیم را تأیید نمی کنیم و توصیه می کنیم قبل از امتحان این رژیم یا هر رژیم غذایی دیگر با پزشک یا پزشک متخصص دارای مجوز مشورت کنید.

مترجم الهام شهیدان

گروه مترجمین زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا