حوادث

ضربات چاقوی پدر بر سر همسر و فرزندش

فردی که همسر و فرزند خود را با ضربات چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر و جزئیات جنایتش را فاش کرد.
به گزارش سرویس حوادث  باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش فردی با مرکز فوریت  های پلیسی 110 تماس گرفته و گزارش قتلی را در منزل محل سکونتش اعلام کرد که با حضور کارکنان انتظامی در محل مشاهده شد، زن و کودکی در منزل به طرز فجیعی با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند.

با مشاهده وضعیت ظاهری و مشخصات فرد تماس گیرنده به نام احمد محرز شد قتل توسط وی انجام شده است و او پدر این خانواده است.

لذا سریعا این پدر بی رحم دستگیر و ضمن حفظ صحنه جرم مراتب به قاضی کشیشک گزارش و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی نیز در صحنه حاضر شد.

با توجه به وضعیت روحی و روانی فرد دستگیر شده و با انجام تحقیقات مقدماتی از وی در صحنه جرم، متهم علت قتل را عدم تمکین همسرش و کنایه هایی که مقتوله جهت شرایط زندگیشان به وی می زده، بیان کرد.

گفتنی است، در ادامه بررسی ها مشخص شد، قاتل قبلا دو ازدواج منجر به طلاق داشته و زن مقتول همسر سوم می باشد.

قاتل در پلیس آگاهی در تشریح جزئیات جنایت خود بیان داشت: همسرم حدود یک سال از است با من ازدواج کرده، از وی فرزندی ندارم، پسرم از زن دوم من است و به دلیل مشکلات خانوادگی و اینکه همسرم تصمیم به طلاق گرفته بود، در صبح روز حادثه که از خواب بیدار شدم، همسرم روی زمین کنار مبل نشسته و فرزندم در خواب بود.

قاتل ادامه داد: به همسرم پیشنهاد دادم با یکدیگر صحبانه بخوریم، اما او به حرف‌هایم بی‌اعتنایی کرد، تا اینکه عصبانی شدم و بدون اینکه متوجه شود، به داخل آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقو به وی نزدیک شدم و با وارد کردن یک ضربه چاقو به پهلو و چندین ضربه به قفسه سینه اش او را به قتل رساندم.
وی افزود: بعد ازآن همانطور که فرزندم در خواب بود با همان چاقو چندین ضربه به سینه و کمر پسرم وارد کرده و او را نیز به قتل رساندم.

سرهنگ علیرضا خالقی رئیس پلیس آگاهی استان یزد درباره این خبر، گفت: بازجویی از متهم کماکان ادامه دارد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا