پزشکی و سلامت

 دیابت در کمین کودکان مبتلا به کرونا

 دیابت نوع 1 در کمین کودکان است

دیابت در کودکان. تحقيقات جديد دانشمندان، كرونا ويروس را با شیوع ديابت نوع 1 در كودكان مرتبط كرده است.

گفته می شود این عفونت در چهار مورد از پنج مورد خفیف است اما در یک مورد با حالت های بدی از دیابت همراه است و باید مورد توجه قرار بگیرد. ثابت شده است که به طور کلی جوانان نسبت به سالمندان بهتر درباره کرونا مقاومت می کنند. یک مطالعه نیز نشان داد که برخلاف بررسی های قبلی کودکان در درجه اول احتمال ابتلا به ویروس قرار دارند و بعد از علایم ابتدایی به شدت بیمار می شوند.

این تعداد ابتلا به دیابت تقریباً دو برابر تعدادی است که طی پنج سال گذشته دربیماری دیابت رخ می داد.

کرونا در اقلیت بیماران پس از غلبه بر عفونت، عوارض ایجاد می کند و کرونا ویروس به همه چیز از دست دادن شنوایی تا آسیب موقتی مغز مرتبط می شود.

نگرانی ها نشان داده است كه دیابت نوع 1 همچنین در 30 جوان كه در بیمارستان های سراسر شمال غربی لندن با کرونا دسته و پنجه نرم می کنند در اوج  قرار دارد و می تواند عوارض جانبی دیگری نیز داشته باشد.

طبق گفته نویسندگان امپریال کالج لندن ،پروتئین روی کورونا ویروس  به سلول های تولید کننده انسولین در پانکراس بیمار نیز حمله می کند یا خیر.

کارشناسان خاطرنشان كردند كه این مطالعه نگرانی های زیادی را ایجاد می كند، اما شواهد نشان می دهد كه هنوز در مراحل نخست تحقیق هستیم.

كودكان در معرض خطر جدی ابتلا به کرونا

کارن لوگان ، نویسنده این مطالعه می گوید: به نظر می رسد كودكان در معرض خطر جدی ابتلا به کرونا قرار دارند، با این حال، به دنبال مواجهه با ویروس در كودكان، باید عوارض بالقوه سلامتی را نیز در نظر بگیریم.

هنگامی که قرنطینه در انگلستان ادامه داشت، دانشمندان داده های مربوط به پنج واحد بستری کودکان را در شمال غربی لندن تحلیل کردند: امپریال کالج بهداشت، چلسی و وست مینستر، بیمارستان های هیلینگدون و دانشگاه شمال غربی لندن. مراقبت های بهداشتی.

نتایجی که در ژورنال Diabetes Care منتشر شده است از افزایش موارد نوع 1 در دو بخش، که هر 10 بیمار جوان را تشخیص داده بود، نشان داد.

لوگان می گوید: تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد كه در زمان اوج بیماری همه گیر ، تعداد جدیدی از بیماری های دیابت نوع 1 در كودكان در دو بیمارستان در شمال غربی لندن نسبت به سال های گذشته به طور غیر منتظره ای زیاد بوده است. در اوج بیماری همه گیر، دسترسی گسترده به آزمایش ها  نبود، بنابراین ممکن است ما موارد دیگر COVID-19 را در این کودکانی که مبتلا به دیابت نوع اول هستند، از دست داده باشیم.

وقتی ما بیشتر تحقیق کردیم ، برخی از این کودکان دچار دیابت نوع یک دچار کورونا ویروس فعال بودند یا قبلاً در معرض ویروس بودند.

ترجمه از یاهو لایف استایل / زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا