آرایش و زیبایی

آب کردن شکم تنها در 3 هفته!

چاقیبررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد اگر تنها در یک بازی زمانی 40 روزه خوراکتان را تنظیم کنید می‌توانید به راحتی به تناسب اندام دست یابید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ “چاقی شکمی” در بسیای از آقایان به وجود می‌آید و سخت‌ترین چاقی در میان مردان است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند آقایان با حذف کامل قند و شیرینی و مصرف “آجیل” و تنقلات می‌توانند به راحتی وزن خود را کاهش دهند.

بسیاری از آقایان می‌خواهند تنها با ورزش کردن “توده‌های چربی” موجود در شکم خود را از بین ببرند اما این راه غیر ممکن است و تنها باعث تقویت شکم می‌شود برای کاهش چربی‌های شکم افراد باید همراه با ورزش موادی را از رژیم غذایی خود حذف کنند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، اگر آقایان 3 هفته “رژیم غذایی” خود را تنظیم کنند آن‌گاه بدنشان به طور خودکار “کالری” می‌سوزاند و سوخت‌ و سازشان افزایش می‌یابد.

احتمال ابتلا بیماری‌های قلبی، مغزی، سکته و “تنگی عروق” در آقایانی که چاقی شکمی دارند 60 درصد بیشتر است و برای از بین بردن این چاقی حتما باید همراه با ورزش‌های شکمی تغییراتی در رژیم غذایی خود نیز به وجود آورید.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا