حوادث

دسیسه شیادانه دختر آبادانی بر علیه مرد تنها

دوستی دختر جوان با مردی تنها دسیسه‌ای بود تا سناریوی شیادانه وی کلید بخورد.

به گزارش  ایران، چندی پیش مردی در تماس با پلیس ۱۱۰ آبادان از ماجرای دستبرد میلیونی دزدان به خانه‌اش پرده برداشت و خیلی زود تیم ویژه‌ای از مأموران کلانتری ۱۶ آبادان وارد عمل شدند. مأموران با حضور در منطقه‌ای که خانه‌های سازمانی پالایشگاه در آن قرار دارد با مرد تنهایی روبه‌رو شدند.

وی به مأموران گفت: پس از مرگ همسرم و ازدواج بچه‌هایم به تنهایی زندگی می‌کنم، ساعت هشت شب بود که برای خوردن شام به رستورانی رفتم و بعد از آمدن به خانه متوجه سرقت ۵۰ میلیونی از خانه‌ام شدم.

مأموران در بررسی از خانه مرد تنها متوجه شدند که هیچ شکستگی‌ای روی درهای خانه وجود ندارد ودزدان به راحتی وارد آنجا شده‌اند. بدین ترتیب فرضیه آشنا بودن سارقان ۵۰ میلیونی کلید زده شد و جالب این‌که در این منطقه خودروهای حراست پالایشگاه گشت زنی می‌کنند و هیچ یک از مأموران متوجه حضور دزدان نشده بودند.

مأموران در تحقیقات پلیسی از مرد تنها پی بردند که وی چندی پیش با دختر جوانی به نام «مینا» آشنا شده و بارها به خانه وی رفت و آمد داشته است. «مینا» ۲۹ ساله به عنوان مظنون اصلی پرونده ردزنی شد و تحت نظر قرار گرفت تا این‌که وقتی قصد داشت با ۳ پسر جوان وسایل سرقتی را بفروشد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه همگی آنها دستگیر شدند.

مینا که راهی جز اعتراف پیش روی خود نمی‌دید به پلیس گفت: مدتی بود که مرد تنها را تحت نظر داشتم و پی برده بودم وی از وضع مالی خوبی برخوردار است و چون شیشه‌ای هستم به پول نیاز داشتم به همین خاطر طرح دوستی را به مرد تنها پیشنهاد دادم. وی افزود: خیلی زود توانستم با اسماعیل آشنا شوم و چند بار به خانه‌اش رفتم و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت کلید خانه‌اش کرده و از روی آن یک نمونه ساختم.

دختر شیشه‌ای ادامه داد: نخستین بار است که سرقت می‌کنم و به‌عنوان طراح این سناریو از سه پسر جوان خواستم که در این دزدی همراهی‌ام کنند. روز حادثه کلید را در اختیار سه پسر قرار دادم و با اسماعیل در سفره‌خانه‌ای قرار گذاشتم و در حالی که ما سرگرم غذاخوردن بودیم همدستانم دست به دزدی زدند.

بدین ترتیب دیگر همدستان دختر جوان وقتی دیدند که رئیس باندشان پرده از راز سرقت میلیونی برداشته است اعتراف کردند و نقش خود در سرقت‌ها را به گردن گرفتند. بنابر این گزارش، اعضای این باند برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا