آشپزی و آشپزخانه

دستور پخت پنکیک هویج خوشمزه

پنکیک خوشمزه هویج برای کودکان

امروز همراه مجله زندگی سالم باشید با دستور پخت پنکیک هویج خوشمزه برای کودک. یک غذای خوشمره و مقوی برای کودک دلبند شما.

والدین می‌دانند «نه» یکی از کلمه‌هایی است که خیلی کودک ها خیلی‌ به آن علاقه دارد. کنار زدن بشقاب غذا و نه گفتن به خوردن هم روشی است که از طریق آن نشان می‌دهند بر رفتار‌شان کنترل دارند. طبق گفته‌ متخصصان تغذیه این برخورد جزئی از روند طبیعی رشد کودک است.

به همین دلیل ما این دستورالعمل‌های ویژه خانوادگی را ایجاد کردیم که می‌توانیم همه باهم بخوریم و لذت ببرید. مقادیر هر نوع دستور غذا یک قسمت بالغ است، بنابراین کافی است به همان میزان که تعداد افرادی که می‌خواهید تغذیه کنید، بیشتر شود.

به‌ سادگی مقداری را که فکر می‌کنید کودک شما می‌خواهد کنار بگذارید و به قوام مناسب برای او مخلوط یا مخلوط‌ کنید. همیشه بررسی کنید که قبل از دادن غذا به او در دمای مناسب برای کودک شما باشد.

پنکیک هویج کودک:

پخت‌وپز: 5 دقیقه

کالری:

88 کیلوکالری، پروتئین 4 گرم ،2 گرم چربی ، 0.5 گرم اشباع ، کربوهیدرات 15 گرم ،2 گرم قند،1 گرم فیبر

این غذای کودکانه یک ناهار خوشمزه و مغذی درست می‌کند. پنکیک کوچک برای انتخاب و جویدن کودک بسیار مناسب است. آن‌ها حاوی آهن ، کلسیم و بتاکاروتن است.

مواد مورد نیاز:

 100 گرم آرد

 شیر 150 میلی لیتر

 1 تخم مرغ

 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

 50 گرم هویج رنده شده ریز

طرز تهیه :

پنکیک ها را با ورز دادن آرد، شیر، تخم مرغ و روغن درست کنید تا یک خمیر غلیظ شود. هویج رنده شده را اضافه کرده و خوب هم بزنید. مقداری روغن را گرم کنید تا گرم شود سپس خمیر را که یک قاشق غذاخوری در یک زمان دارد، درون روغن بگذارید. پس از قهوه ای شدن، آن را چرخانده و طرف دیگر را بپزید. طبخ کنید تا تمام خمیرها استفاده شوند. با مقداری پنیر نرم و برشهای انبه سرو کنید.

مجله زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا