کسب و کار

تعمیرات لوازم خانگی در منزل

خراب شدن لوازم خانگی یکی از مشکلات رایج ما انسان‌هاست که روزانه با آن درگیر هستیم هر زمان ممکن است یکی از لوازم خانگی دارای عیب و ایراد شود و دیگر عملکرد سابق را نداشته باشد. در چنین مواردی ممکن است از کارهای خود عقب بمانیم و زمانمان هدر شود. به عنوان مثال اگر ماشین لباسشویی خراب شود، باید خودمان لباس‌ها را بشوییم یا آنها را به خشکشویی ببریم. در اصل چنین اقداماتی وقت و انرژی ما را خواهد گرفت. بنابراین باید به فکر تعمیرات لوازم خانگی باشیم تا هرچه سریعتر چنین مشکلاتی رفع شوند و لوازم دوباره عملکرد سابق را بازیابند. اکنون اگر شما هم به تازگی با مشکلات خرابی لوازم خانگی دست و پنجه نرم می‌کنید، تا پایان این مطلب با زندگی سالم همراه باشید؛ چرا که تکنوگیل یکی از بهترین تعمیرات لوازم خانگی محسوب می‌شود که در ادامه به معرفی آن نیز خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های بهترین تعمیرات لوازم خانگی چیست؟

قطعاً شما هم زمانی که می‌خواهید لوازم خانگی خراب شده را به تعمیرکاران بسپارید، ملاک‌هایی را مد نظر قرار می‌دهید تا متوجه شوید تعمیرکار مورد نظر از پس تعمیر لوازم خانگی شما برمی‌آید یا خیر. مواردی که در ادامه خواهید خواند از جمله ویژگی‌های مهمی هستند که بهترین تعمیرات لوازم خانگی باید داشته باشد تا شما با خیال راحت دستگاه‌های خراب شده را به آنها بسپارید:

  • تخصص و مهارت

تخصص و مهارت یکی از ویژگی‌های تیم پرتلاش تکنوگیل است که در واقع در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به دست آورده‌اند. از اینرو شما می‌توانید تعمیر انواع لوازم خانگی را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. این افراد در زمینه تعمیرات آموزش‌های لازم را دیده‌اند و به پیچیدگی‌های انواع برند لوازم خانگی تسلط دارند؛ بنابراین زمانی که شما از خرابی لوازم خانگی برای آنها می‌گویید پس از ذکر کردن نشانه‌های مختلف خرابی بلافاصله به عیب و ایراد اصلی پی می‌برند و می‌دانند که مشکل از کدام قطعه است.

  • زمانشناس بودن

یکی دیگر از ویژگی‌های تعمیرات تخصصی لوازم خانگی می‌توان به زمان شناس بودن گروه یا تیم تعمیرات اشاره کرد. در واقع هر کسی که به مرکز یا نمایندگی تعمیرات مراجعه می‌کند خواهان دریافت سریع لوازم خانگی است؛ زیرا همانطور که می‌دانید مشغله‌های زندگی بسیار زیاد بوده و زندگی بدون این لوازم خانگی کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد. بنابراین اگر نمایندگی تعمیرات خوش قول و زمان‌شناس باشد، دقیقاً مقرر با زمانی که از قبل توافق کرده یا وعده داده دستگاه را تعمیر شده و به صورت سالم تحویل خواهد داد.

  • امن و مطمئن بودن

بسیار مهم است که مرکز تعمیراتی که برای تعمیرات لوازم خانگی انتخاب می‌کنید امانتدار و مطمئن باشد. این در حالیست که از دستگاه شما مراقبت کرده و فقط قطعه‌ای که خراب شده را تعمیر می‌کند. قرار نیست قطعات را جابجا کرده یا از دستگاه جدا کند و یا آسیبی به بدنه دستگاه برساند، بلکه دستگاه مورد نظر در صحت و سلامت کامل به شما تحویل داده خواهد شد.

زمان شناس بودن تعمیرکار

  • تعمیر در محل

گاهی ممکن است مشکل دستگاه یا لوازم خانگی شما حاد نباشد. بنابراین زمانی که با تیم متخصص تکنوگیل تماس برقرار می‌کنید، در صورتی که مشکل دستگاه بزرگ نباشد و قابلیت تعمیر آن در محل مورد نظر امکان‌پذیر باشد، تعمیرکاران تکنوگیل به محل مورد نظر مراجعه می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر خواهند نمود. در مواردی نیز تعمیرات لوازم خانگی باید حتماً در نمایندگی یا مرکز تعمیرات صورت گیرد زیرا به زمان بیشتر نیاز داشته و همچنین نیازمند استفاده از قطعات و دستگاه‌های دیگر برای تعمیر و راه‌اندازی است.

تکنوگیل نمایندگی تعمیرات چه برندهایی در کشور را دارد؟

تکنوگیل از تیم و گروه قدرتمندی تشکیل شده که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در برندهای مختلف را انجام می‌دهند. بنابراین لوازم خانگی شما از هر برند و از هر نوعی که باشد قابل تعمیر خواهد بود. اگر در رشت زندگی می‌کنید، خیالتان از بابت تعمیر انواع لوازم خانگی راحت باشد؛ چرا که نمایندگی انواع برندها در رشت وجود داشته و توسط تکنسین خدماتی متخصص و حرفه‌ای تکنوگیل مدیریت می‌شود. این نمایندگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • نمایندگی ال جی رشت

همانطور که می‌دانید تنوع لوازم خانگی ال جی بسیار زیاد است و در این زمینه می‌توان به یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره اشاره کرد. بنابراین اگر شما هم یکی از لوازم خانگی‌تان ال جی بوده و به تازگی خراب شده است اصلاً نگران نباشید چرا که نمایندگی ال جی رشت به همه ایرادات و قطعات ال جی مسلط بوده و می‌توانند در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر نمایند.

  • تعمیرات سامسونگ رشت

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در رشت نیز یکی دیگر از مراکز تعمیر لوازم سامسونگ به نظر می‌رسد که سابقه درخشانی در این زمینه داشته و تاکنون رضایت مشتریان بسیار زیادی را به دست آورده است. این مرکز قادر به تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ از جمله تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و غیره است که این خدمات را با مناسب‌ترین هزینه برای مشتریان ارائه می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات

یکی دیگر از برندهای معروف و مرغوب در کشور برند بوش است که لوازم خانگی بسیار زیادی در بازار از این برند موجود شده است، اما این برند هم مانند دیگر لوازم خانگی ممکن است پس از گذشت مدتی دچار خرابی و مشکل شود که قطعاً تعمیر آن امکان‌پذیر بوده و توسط تعمیرکاران تکنوگیل با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد.

گاهی ممکن است قطعاتی از لوازم خانگی دچار سوختگی یا از کار افتادگی شده باشند بنابراین دیگر قابل تعمیر نخواهند بود. در چنین مواقعی باید به دنبال تعویض قطعات دستگاه باشید که با مراجعه به نمایندگی‌ها می‌توانید قطعاتی مرغوب، اورجینال و اصل را خریداری کنید.

کلام پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت قطعاً خراب شدن لوازم خانگی از برندهای معتبر و اصیل دنیا هم دور از انتظار نیست. بنابراین ممکن است لوازم خانگی شما هم با برندهای نام آشنای جهان خراب شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در چنین شرایطی تنها باید به فکر تعمیر لوازم خانگی مورد نظرتان زیر نظر تعمیرکاران خبره و آگاه باشید.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا