کسب و کار

برای ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی چه باید کرد؟

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید پس 50 درصد راه خود را برای انتخاب شغل پیش رفته اید. برای اینکه 50 درصد باقیمانده این راه را به خوبی طی کنید و در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی برقی موفق باشید باید مواردی که در این مطلب از زندگی سالم به آن اشاره میکنیم را رعایت کنید.

برای اینکه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مهارت پیدا کنید و تعمیرات لوازم خانگی برقی و صنعتی را بصورت حرفه ای آموزش ببینید میتوانید یکی از این دوراه را پیش بگیرید. یا به روش سنتی به یکی از مراکز تعمیراتی مجاز لوازم برقی مراجعه کنید و در ازای آموزش به مدت مشخص کاراموزی کنید یا با گذراندن دوره اموزش تعمیرات لوازم خانگی و کسب مدرک معتبر وارد بازار کار تعمیرات لوازم برقی خانگی و صنعتی بشوید.

در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت برای ورود به بازار کار تعمیرات لوازم برقی کدام مسیر میتواند به شما کمک بهتری کند و در مدت زمان کوتاهی بتوانید وارد بازار کار تعمیرات بشوید و کسب درامد کنید. پس تا انتهای این مطلب را مشاهده کنید.

روش اول: آموزش به سبک سنتی

اولین روش و راهی که میتوانید آموزش تعمیرات لوازم خانگی را بگذرانید و وارد بازار کار این رشته بشوید این است که بصورت سنتی و با مراجعه به کارگاه های تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی این هنر را از استادکار های با تجربه اموزش ببینید.

این روش سنتی کمی زمان بر است و باید تمامی زوایا و شرایط کارگاهی که در آن به کاراموزی میپردازید را رعایت کنید. معمولا بین 60 تا 70 درصد افرادی که از این طریق میخواهند وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی بشوند بدلیل رفتاری که میبینند، سختی های این روش و آموزش نا مناسبی که در اختیارشان قرار میگیرند از ادامه مسیر دلسرد میشوند.

پس ما اصلا این روش را به شما پیشنهاد نخواهیم کرد اما اگر تعمیرکار مجربی میشناسید و میتوانید شرایط مختلف این روش را بگذرانید میتوانید نسبت به آموزش تعمیرات با روش سنتی اقدام کنید.

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی
بازار کار تعمیرات لوازم خانگی

روش دوم: گذراندن دوره آموزشی معتبر

روش بهتری که به شما پیشنهاد میدهیم گذراندن دوره آموزشی است. در این روش شما در ازای پرداخت مبلغ مشخصی میتوانید در مدت زمان بسیار کمتری آموزش کامل تعمیرات لوازم برقی خانگی و صنعتی را فرا بگیرید. دوره های آموزشی مختلفی توسط شرکت های خصوصی و عام برگذار میشود که میتوانید با ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات لوازم برقی این هنر را فرا بگیرید و وارد بازار کار بشوید.

نکته مهم این مطلب این است که به شما بگوییم به چه صورت بهترین دوره آموزشی را انتخاب کنید و معیار های انتخاب دوره آموزش تعمیرات لوازم برقی را به شما ارائه دهیم تا انتخاب صحیح و بهتری داشته باشید.

ویژگی و خصوصیات دوره آموزشی استاندارد

هر دوره آموزشی استاندارد یک سری ویژگی هایی باید داشته باشد. شاید برای خیلی ها هزینه دوره یک عامل مهم در انتخاب یا عدم انتخاب دوره باشد. اما در نظر بگیرید که نباید صرفا براساس مبلغ و هزینه دوره را انتخاب کنید.

یک دوره آموزشی استاندارد باید تمامی مبانی اولیه و تمامی مسائل را بصورت 0 تا 100 به شما آموزش بدهد. همچنین باید توسط تعمیرکار های باتجربه آموزش ببینید تا ضمن یادگیری مبانی اصلی، تجربه و مهارت کار هم به شما منتقل شود.

یک دوره مفید و استاندارد باید کاربردی و عملی هم باشد و نباید تنها به بررسی مبانی اولیه بپردازد. شما باید بتوانید در حین دوره آموزشی با حضور متخصص و استاد راهنمای دوره لوازم برقی مختلف را بصورت کامل بررسی، عیب یابی و تعمیر کنید.

نکته مهم دیگری که باید قبل از انتخاب دوره به آن اهمیت بدهید این است که مدرک معتبر پس از گذراندن موفق دوره به شما اعطا بشود. برخی شرکت های ارائه دهنده دوره های آموزشی حتی بازار کار شما را 100% تضمین میکنند. به این صورت که پس از گذراندن موفق دوره و اخذ مدرک میتوانید در مجموعه آنها بصورت پروژه ای یا قرارداد پاره وقت و تمام وقت استخدام بشوید و مشغول به کار بشوید.

پس انتخاب دوره نباید تنها براساس قیمت و هزینه دوره باشد چراکه شما میتوانید با انتخاب درست یک دوره آموزشی بازار کار تضمینی داشته باشید و پس از گذراندن دوره در همان شرکت مشغول به کار بشوید.

ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی
ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی

کدام حوزه تعمیرات لوازم برقی را برای ورود به بازار کار انتخاب کنیم؟

تعمیرات لوازم برقی خانگی و تعمیرات لوازم برقی صنعتی دوتا از بهترین حوزه ها برای ورود به بازار کار هستند. با توجه به بررسی های صورت گرفته بازار کار شما در این دو حوزه نسبت به سایر حوزه ها بهتر خواهد بود و ورود شما به بازار کار قطعی خواهد بود.

با توجه به علاقه خود میتوانید آموزش تعمیرات لوازم برقی خانگی را فرا بگیرید. یا اینکه میتوانید آموزش تعمیرات لوازم برقی صنعتی مانند چرخ گوشت صنعتی یا آموزش تعمیرات اسپرسو ساز صنعتی را فرا بگیرید. همچنین میتوانید هردو حوزه را انتخاب کنید که قطعا بهتر خواهد بود.

معرفی بهترین دوره آموزش تعمیرات لوازم برقی خانگی و صنعتی

خیلی از شما از خواسته بودید بهترین شرکت یا دوره ای که آموزش 0 تا 100 تعمیرات لوازم خانگی را به شما معرفی کنیم. با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم که البته شما هم میتوانید در اینترنت جستجو کنید و دوره های مختلف را بررسی و مقایسه کنید. بهترین دوره ای که تمامی شرایط یک دوره مفید، استاندارد و با بازار کار تضمین شده داشت پیدا کردیم و آن را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

#تعمیرکار شو

بهترین دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی و لوازم صنعتی دوره تعمیرکار شورپورتا است که توسط شرکت تعمیر تیوان سرا ارائه میشود. این شرکت که با نام اختصاری تعمیرخونه بیش از 35 سال بصورت سنتی خدمات تعمیرات لوازم برقی خانگی و صنعتی را ارائه میدهد.

پس قطعا میتواند تجربه و مهارت 35 ساله خود را به شما انتقال بدهد. همچنین دلیل اصلی که این دوره و این شرکت را انتخاب کردیم این بود که پس از گذراندن موفق دوره و کسب مدرک معتبری که این شرکت به شما ارائه میدهد میتوانید در این مجموعه بعنوان تعمیرکار تخصصی استخدام بشوید و بازار کار شما 100% قطعی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید و همچنین میتوانید توضیحات کامل‌تر را در وبسایت تعمیرکارشو مشاهده کنید.

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۳۴۸۱

آدرس دفتر مرکزی: تهران ، جنت آباد جنوبی ، خیابان لاله شرقی پلاک ۶۵

وبسایت: tamirkhone.com/learn

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا