تازه هافناوری

گوشی هوشمند با دو نمایشگر + فیلم

موبایل,گوشیموبایل

در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونا در حال برگزاری است گوشی هوشمندی با دوصفحه نمایش رونمایی شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سال گذشته در بخش گوشی های هوشمند کنگره جهانی موبایل، اسمارت فونی با نام YotaPhone معرفی شد که دارای دو صفحه نمایش بود. امسال نسخه ای جدید از این گوشی که درحال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد، به نمایش گذاشته شده که دارای پیشرفت هایی در بخش ها مختلف نسبت به نسخه قبلی است.

شاید مهمترین تغییر ایجاد شده مربوط به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی E-Ink پشت دستگاه باشد که هم اکنون کاملا لمسی است و می توان تماس های دریافتی، پیام های و توییت های دریافتی و اطلاعات دیگر را برروی آن مشاهده کرد. قبلا صفحه نمایش این دستگاه ۷۲۰p LCD بود که در نسخه جدید به ۵ اینچی ۱۰۸۰p از نوع آمولد ارتقا یافته است.

پردازنده آن نیز از اسنپ دراگون ۶۰۰ به اسنپ دراگون ۸۰۰ ارتقا یافته، تراشه ای که دارای چهار هسته ۲.۳ گیگاهرتزی است. ضخامت یوتافون هم به ۸.۹ میلیمتر کاهش پیدا کرده است. در ادامه تصاویری از این اسمارت فون که قیمتی ۶۷۵ دلاری دارد را مشاهده می کنید.

برای مشاهده فیلم این گوشی اینجا کلیک کنید.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا