فرهنگ و هنر

“کلاه قرمزی 93” پاییز تولید می‌‌شود/ طراحی شخصیت‌های جدید

کلاه قرمزیمدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو با تأکید بر اینکه “کلاه قرمزی 93” برای جلوگیری از اضطراب در اسفند ماه و درگیری طهماسب در یک فیلم سینمایی، در پاییز تولید می‌شود آن را پروژه‌ای بزرگتر از حد معمول معرفی کرد.

 

علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو درباره تولید “کلاه قرمزی 93” به مهر گفت: در حال مذاکره با تهیه‌کننده و عوامل مجموعه برای تولید پروژه ویژه نوروز 93 هستیم تا شیوه تولید و مسایل پیرامونی آن مشخص شود. سال آینده پروژه‌ای بزرگتر از حد معمول خواهیم داشت و در همین زمینه مذاکرات ادامه دارد.

 

وی افزود: گرچه هنوز به نتیجه جدی نرسیده‌ایم که بتوانیم آن را قطعی اعلام کنیم اما مجوز ساخت صادر و کارهای مقدماتی انجام شده است اما به راحتی نمی‌توانیم اعلام نتیجه کنیم.

زارعان در توضیح “پروژه‌ای بزرگتر از حد معمول” تصریح کرد: امسال تعداد کاراکترها افزایش پیدا خواهند کرد و نوع برنامه‌ها نیز متفاوت خواهد بود چراکه پس از سه سال ممتد و متوالی که “کلاه قرمزی” توانسته رضایتمندی مخاطبان را جلب کند، به همین میزان توقع آنها نیز بالا رفته و ما باید کاری ظریف‌تر و دقیق‌تر انجام دهیم.

 

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو، درباره زمان تقریبی کلید خوردن این مجموعه اظهار کرد: از آنجایی که ایرج طهماسب در زمستان مشغول یک فیلم سینمایی خواهد بود، بنابراین در تلاشیم از اضطراب اسفند کم کنیم و فرآیند تولید “کلاه قرمزی 93” را در پاییز 92 انجام دهیم.

“کلاه قرمزی” به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی با پخش در نوروز و مناسبت‌های گوناگون سال‌های 90، 91 و 92 تاکنون توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شده و رقیب جدی آثار نمایشی باشد.

منبع:سینما خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا