فرهنگ و هنر

دنیا فنی زاده (donya fanizadeh)عروسک گردان کلاه قرمزی فوت کرد.

دنیا فنی زاده (donya fanizadeh)عروسک گردان کلاه قرمزی فوت کرد.

دنیا فنی زاده فوت شد.

عروسک گردان خاله قورباغه،کلاه قرمزی و بعضی از عروسک های فیلم سینمایی شهر موشها در گذشت. دنیا فنی زاده مبتلا به سرطان بود و به دلیل سرطانش در ساعت 8 صبح امروز فوت کرد. این خبر از سوی همسرش یعنی آبتین سهامی تایید شده است.

فنی زاده در سال 1346 متولد شده بود وی فرزند پرویز فنی‌زاده – بازیگر میباشد. چند وقت قبل از مرگش از وی پرسیدند اگر شما نباشید و کلاه قرمزی بماند چه میشود؟ وی پاسخ داده بود نبودن دو جور است اگر من کلا نباشم که خدا میداند  اما اگر من عروسک گردان کلاه قرمزی نباشم خیلی ناراحت کننده است. اگر روزی گروهی که با آنها همکاری میکنم بگویند دیگر عروسک گردان کلاه قرمزی نباشم میپذیرم اما از آنها میخواهم حتی اگر عروسک گردان هم نباشم قبول کنند در کار باقی بمانم.

دنیا درباره وضعیت بیماریش گفت 10 سال است که بیماری سرطان را دارم اما دو سه سال اخیر دست راستم لمس شده است و شیمی درمانی انجام میدهم و وضعیت خوبی ندارم. پارسال با دست چپ توانستم عروسک گردانی کنم چون تا حد امکان به کسی عروسکم را نمیدهم.

خیلی ها از من درباره سرطان گرفتنم میپرسند و فکر میکنند عروسک گردانی باعث آن شده است اما به صراحت میگویم شغلم ارتباطی با بیماریم نداشته است.

دنیا فنی زاده عروسک گردان فیلم های سینمایی کلاه قرمزی و بچه‌ننه، کلاه قرمزی و سروناز،کلاه قرمزی و پسرخاله، نخودی و سریال های بزبز قندی،صندوق پست،جینگیل و فینگیل،هادی و هدی،جقجقه و فرفره،زاغچه کنجکاو،اتل متل،کلاه قرمزی،موش نمکی،دارا و سارا،قصه‌های آتقی،خانه گلپرانیا،وباه و خروس،قصه‌های هاجر،عطر و گلاب بپاشید،شنگول و منگول ، قصه‌های خاله عنکبوت، رفوزه و قصه‌های خاله قورباغه بوده است.

دنیا فنی زاده درباره کلاه قرمزی گفته بود کلاه قرمزی پسر بزرگ من میباشد و دیگر فرزندان من از او کوچکترند. به علاقه مندان وی باید بگویم حال کلاه قرمزی کاملا خوب است.

مرگ دنیا فنی زاده
دنیا فنی زاده (donya fanizadeh)عروسک گردان کلاه قرمزی فوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا