روانشناسی

چگونه شادی را در بحران ایجاد کنیم

شادی را در بحران ایجاد کنیم

اکنون زمان عجیبی برای تغییر عادت های قبلی است. ما به شدت می خواهیم در مورد بحران فعلی کاری انجام دهیم، اما اکثر ما، بهترین کاری که می توانیم بکنیم این است که در خانه بمانیم. با مجله زندگی سالم همراه باشید.

با این حال طبق گفته یک طراح معروف به نام اینگرید فتل لی، تغییر فضای خانه ممکن است بهترین راه برای ایجاد تغییر مثبت در زندگی شما باشد.

چگونه شادی را در بحران ایجاد کنیم. تحقیقات نشان داده که شادی به مردم در غلبه بر بحران کمک می کند. لی می گوید زیبایی شناسی باعث ایجاد شادی می شود و ما را به سمت چیزهایی که به ما در شکوفایی کمک می کنند می برد.

ما زیبایی شناسی، نگاه و احساسات خود را سطحی می بینیم  هستند. اما لی، شواهدی را در مورد توانایی عمیق زیبایی شناسی در ایجاد لحظات شادی ارائه می کند: لبریز شدن خود به خود از انرژی و رفاه. در حالی که ما احتمالاً در حال حاضر خوشحال نیستیم .

تحقیقات نشان داده که شادی به مردم در غلبه بر بحران کمک می کند. لی می گوید زیبایی شناسی باعث ایجاد شادی می شود و ما را به سمت چیزهایی که به ما در شکوفایی کمک می کنند می برد.

اکنون که خانه شما در کنار محل زندگی، محل کار وهمچنین یک مرکز مراقبت روزانه، سالن بدنسازی و حتی مطب پزشک است، لی توصیه می کند اشیاء مرتبط با ضدعفونی را درون سبد یا سینی قرار دهید تا بتوان آنها را از دید دور کرد. وی می گوید: این باعث می شود “بار منفی” در خانه شما کاهش یابد، حتی بودن لپ تاپ در دید و دسترس باعث می شود احساس کنید همیشه کار می کنید.

پازل درست کنید

سعی کنید بیشتر بازی کنید، مانند بازی های فکری یا هربازی ای که روی شما تاثیرمثبت دارد. یک روش مهم برای رفع فشارهایی که به عنوان بزرگسالان، همه ما فراموش کرده ایم، انجام دهیم بازی با کودکان است. یک پازل روی میز آشپزخانه درست کنید یا یک توپ تمرینی در اتاق نشیمن قرار دهید.بازی می تواند شما را به جای اینکه در رسانه های اجتماعی سرگرم شوید ، به راحتی سرگرم کند.

با فصل تغییر کنید

در خارج از خانه، بهار سرازیر شده است، اما خانه های ما تمایل به یکنواختی دارند. لی پیشنهاد می کند که همه چیز را کمی تغییر دهید، حتی اگر این فقط هنر جابجایی تابلوها روی دیوارهای شما یا تغییر کوسن های روی مبل و رسیدگی به گیاهان باشد. او می گوید: این می تواند “احساس پویایی در خانه شما را بر خلاف رکودقبلی کرونا ایجاد کند”.

یک تغییر خوشحال کننده

برای حداکثر قرار گرفتن در معرض نور طبیعی، که بدن ما هوس می کند، میز یا فضای کاری خود را جابجا کنید. و در حالی که نمی خواهید خانه خود را مجدداً تغییر دهید، می توانید کمد مخصوص خود را به رنگهای روشن درآورید یا گل های بهاری را از فروشگاه های اینترنتی ارزان قیمت خریداری کنید و به منزل ببرید.

مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا