تغذیه سالم

چند روش ساده برای لاغری شکم

چند روش برای لاغری شکم | شما می توانید با چند روش ساده شکم خود را لاغر کنید و به تناسب اندام برسید. در مرحله اول باید دقت کنید که ساعت غذا خوردن در تناسب اندام نقش مهمی دارد. اگر شامتان را دیر وقت بخورید و بلافاصله پس از آن بخوابید ، دچار مشکلات گوارشی شده و در برنامه کاهش وزن موفق نخواهید شد.

تغذیه سالم

تغذیه سالم و پرهیز از دریافت چربی ها و مواد غذایی چاق کننده و نخوردن نمک و انجام ورزش ها به شما کمک می کند دچار چاقی موضعی به خصوص چاقی شکم نشوید .

همچنین باید مقدار غذای خود را کاهش داده و در ظرف های کوچکتر غذا بخورید .روغن و چربی و شکر را از غذای خود حذف کرده و هنگام خوردن سالاد از سس استفاده نکنید .

بیشتر بخوانید : چگونه شکم صاف داشته باشیم؟

چند روش برای لاغری شکم

با عجله غذا نخورید

زیر آهسته غذا خوردن سبب می شودتمایلی به خوردن بیش از حد غذا نداشته باشید.

همچنین برای لاغر شدن شما باید کالری مصرفی خود را کاهش داده و با انجام ورزش و پیاده روی کالری بسوزانید..یک ساعت پیاده روی در روز حدود 145 کالری می سوزاند . اگر اهل پیاده روی نیستید رقص و بازی با کودکان و ورزش در آب را انجام دهید

گرسنگی ممنوع!

یک رژیم غذایی خوب رژیمی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند . اگر شما برنامه غذایی داشته باشید که در آن مدت زمان طولانی چیزی نخورید و گرسنه بمانید ، بدنتان کالری ها را ذخیره کرده و نمی سوزاند .

استرس و کم خوابی

باعث افزایش ترشح هورمون های چاق کننده در بدن می شود.

به جای خوردن غذاهای سرخ کردنی که کالری و چربی فراوانی دارند و بسیار چاق کننده هستند از غذاهای آب پز شده و یا بخار پز استفاده کنید تا به کاهش وزن چشمگیری دست یابید.

سالاد بخورید

سعی کنید قبل از ناهار یا شام سالاد بخورید تا گرسنگی شما برطرف شده و کمتر غذا بخورید . شب ها برای شام یک ظرف بزرگ سالاد سبزیجات با یک غذای کم کالری میل کنید و در طول روز حتما میوه مصرف کنید.

بیشتر بخوانید : چگونه شکم تخت داشته باشیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا