بحث هفته

 ورود گردشگران به مرنجاب ممنوع!

مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آران و بیدگل گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از ۱۹ الی ۲۳ ماه مبارک رمضان باهدف حفظ حرمت شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

جواد عبدلی روز افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلاً اقامت در مجموعه‌های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود

گردشگران سایر شهرهای کشور که اقامت خود را پیش‌ازاین در مجموعه‌های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، هم شامل تخفیف ۵۰ درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

کویر مرنجاب

اسم مرنجاب به سختی و جان‌کندن مردم در جست‌وجوی آب در این منطقه برمی‌گردد. یعنی حکایت مردی است که با رنج زیاد دنبال آب است. مرد، رنج و آب، مرنجاب را می‌توانیم با همین سه کلمه تعریف کنیم.

مرنجاب با قابلیت آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

مرنجاب در شمال آران و بیدگل قرارداد و از زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسئله، دریاچه حوض‌سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می‌شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا