آرایش و زیبایی

مرطوب کننده خانگی برای لب های ترک خورده

استفاده ازمرطوب کننده های شیمیایی به پوست لب آسیب می رساند به همین علت دستورالعمل زیر را برای تهیه یک محصول زیبایی یاد بگیرید و ان را در بسته بندی زیبا به دوستانتان هدیه دهید.پس از یادگیری این تکنیک هرگز به خرید محصولات شیمیایی علاقه ای نشان نخواهید داد.

 در دستور تهیه این مواد بهداشتی هیچگونه ترکیبات فانتزی به چشم نمی خورد و همه مواد لازم را در فروشگاهای بهداشتی و عطاری محل زندگی خواهید یافت.
عسل مرهم لب است و از خشکی و پوسته پوسته شدن ان جلوگیری می کند .با ترکیب چند ماده ساده با عسل می توانید یک مرطوب کننده طبیعی لوکس تهیه کنید و برای حفظ رطوبت لب ها از آن استفاده کنید طعم و بوی عسل در این محصول خانگی بی نظیر است.
مواد لازم
یک قاشق چایخوری عسل
نوک قاشق چایخوری روغن نارگیل و کره کاکائو
3 قاشق چایخوری روغن زیتون
3 عدد کپسول ویتامین” ای ”
7 لوله خالی چپستیک
طرز تهیه :
ابتدا کپسول های ویتامین “ای ” را داخل فنجان پیرکس گذاشته و آنها را ذوب کنید.برا ی این منظور از مایکروویو یا اجاق گاز استفاده کنید.لازم است کپسول های ویتامین “ای” تا جایی حرارت داده شوند که خواص مفید ویتامین “ای “از بین نرود سپس عسل را به محلول اضافه کنید و خوب هم بزنید تا محلول یکدستی حاصل شود . روغن زیتون ،روغن نارگیل و کره کاکائو را به داخل محلول اضافه کنید و هم بزنید .این مایع را در 7 لوله بطور مساوی بریزدو منتظر بمانید تا سرد شود پس از اینکه مواد سرد و جامد شد از آن استفاده کنید.

منبع:خبر فارسی

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا