مد و استایل

انواع مدل لباس بافت مردانه مناسب پاییز

لباس‌های پاییزه مردانه تنها به کت‌های پشمی و چرمی، کاپشن‌ها و ترنچ کت‌ها محدود نمی‌شود، بلکه لباس‌های بافت و استایل کردن آن‌ها با آیتم‌های مختلف می‌تواند گزینه جذابی برای این فصل باشد. با شروع فصل سرما انواع لباس‌های پشمی و بافت مردانه به بازار عرضه می‌شوند که تنوع بسیار بالایی دارند و شما با انتخاب طرح و رنگ دلخواه می‌توانید استایل منحصر به فردی در پاییز داشته باشید. در این مقاله از فروشگاه ایرانیان همراه زندگی سالم باشید تا انواع مدل لباس بافت مردانه و نحوه استایل کردن آن‌ها را بررسی کنیم.

انواع مدل لباس بافت مردانه پاییزه

بافت‌های مردانه یکی از آیتم‌های ضروری برای استایل‌های پاییزه و زمستانه هستند که حتماً باید در کمد خود چند نوع از آن‌ها را داشته باشید. بافت‌ها و پلیورهای پاییزه مردانه در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف در فروشگاه‌های لباس موجود هستند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن را با لباس‌های دیگر به راحتی استایل کنید. در ادامه چندین نمونه از مدل‌های بافت مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

بافت‌ها و پلیورهای یقه‌ گرد

پلیورها و بافت‌های یقه گرد جزو ساده‌ترین انواع پوشاک پاییزه مردانه هستند که طراحی ظریف و ساده‌ای دارند و می‌توانید از آن‌ها برای استایل‌های روزمره مانند سرکار استفاده کنید. بافت‌های یقه گرد در صورتی که با سایر آیتم‌ها به خوبی استایل شوند، می‌توانند یک ظاهر رسمی و کاملاً منحصر به فرد ایجاد کنند. بافت‌های یقه گرد در طرح‌ها و رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای، طوسی، سرمه‌ای بسیار کاربردی هستند و به راحتی با دیگر لباس‌ها ست می‌شوند و یک انتخاب عالی برای ساده پسندان محسوب می‌شوند.

بافت یقه اسکی

بافت یقه اسکی یکی از کلاسیک‌ترین انواع بافت‌های مردانه است که نقش مهمی در استایل‌های پاییزه دارد، اما این به شرطی است که با سایر آیتم‌ها به درستی استایل شود. بافت‌ها و پلیورهای یقه اسکی، نسبت به سایر انواع بافت‌ها گرمای بیشتری دارند ‌و در استایل‌های زمستانه هم قابل استفاده‌اند. اگر می‌خواهید از پلیورهای یقه اسکی برای استایل‌های روزمره خود استفاده کنید، بهتر است آن را با شلوارهای جین و کتان، نیم بوت، کت‌های چرم و یا اور کت‌های پشمی ست کنید و یا اگر به دنبال یک استایل رسمی با پلیور یقه اسکی هستید، بهتر است مدل‌های ساده با رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید و آن را با کت و شلوارهای رسمی ست کنید.

بافت یقه هفت مردانه

بافت‌های یقه هفت مردانه از جمله شیک‌ترین آیتم‌های لباس‌های پاییزه هستند که استایل شما را زیباتر از قبل نشان می‌دهند، اما توجه داشته باشید که نباید این نوع بافت‌ها را به تنهایی بپوشید. بافت‌های یقه هفت در همه جای دنیا با پیراهن‌های مردانه رنگ روشن و خنثی مانند آبی یا سفید استایل می‌شوند. البته به هنگام پوشیدن پیراهن مردانه بهتر است به ترکیب آن با پلیور توجه کنید و پیراهن و بافتی را انتخاب کنید که از لحاظ طرح و رنگ مکمل یکدیگر باشند. بافت‌های یقه هفت یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها برای روزهای سرد و بارانی پاییز و حتی روزهای برفی زمستان است. اگر می‌خواهید در روزهای پاییزی یک استایل رسمی شیک با پلیورهای مردانه داشته باشید، پیشنهاد ما به شما ست کردن پلیور یقه هفت ساده با پیراهن‌های مردانه و آیتم‌های کلاسیک است.

جلیقه بافت

یکی دیگر از انواع پوشاک مردانه در پاییز، جلیقه بافت می‌باشد که جزو آیتم‌های کلاسیک بوده و از گذشته تا به امروز در استایل‌های پاییزه و زمستانه مردانه دیده می‌شود. جلیقه‌های بافت نیز طراحی متنوعی دارند و بیشتر مورد پسند افرادی هستند که به استایل‌های سنتی و کلاسیک علاقه دارند، اما با این حال جلیقه‌های بافت مردانه جزو آیتم‌های ترند در چند سال گذشته هستند که در استایل‌های کژوال و رسمی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. استایل کردن جلیقه‌های بافت برخلاف انواع دیگر بافت‌ها، کمی سخت‌تر است اما اگر خلاقیت نشان دهید و با اصول رنگ شناسی آشنا باشید، می‌توانید استایل پاییزه خود را جذاب‌تر کنید. برای مثال می‌توانید جلیقه‌های بافت ساده را با کت و شلوارهای رسمی و یا شلوارهای کتان، پیراهن‌های مردانه و نیم بوت استایل کنید.

لباس بافت مردانه مناسب پاییز
لباس بافت مردانه مناسب پاییز

هودی‌های بافتنی

اگر شما هم طرفدار استایل‌های کژوال و اسپورت باشید، احتمالاً با هودی و ست کردن آن با جاگر و شلوارهای جین آشنا هستید. هودی نوع دیگری از لباس‌های بافت مردانه برای پاییز و زمستان است که در پارچه‌های پشمی و بافتنی تولید می‌شوند. هودی‌ها برای استایل‌های کژوال و روزمره یک گزینه عالی محسوب می‌شوند که می‌توانید آن را با وست‌ها جین، پافر و حتی اور کت‌ها به همراه شلوار جین یا کتان و نیم بوت و کفش‌های اسپورت ساده استایل کنید.

ژاکت مردانه

ژاکت‌ مردانه نوع دیگری از لباس‌های بافت پاییزه است که ظاهری شبیه به سویشرت‌ دارند و اغلب جلوی آن‌ها به شکل زیپ دار طراحی میشود. برخی دیگر از انواع ژاکت‌های مردانه به جای زیپ، دکمه دارند که این نوع اغلب برای استایل‌های کژوال کاربرد دارد. انتخاب از میان این دو نوع مدل ژکت در طرح و رنگ‌های متنوع، با توجه به استایل و سلیقه شخصی متفاوت است؛ اما می‌توان آن را با شلوارهای بگ یا جین راسته به همراه کفش‌های اسپورت و نیم بوت‌ها استایل کرد.

نحوه شست و شو و نگهداری از لباس‌های بافت مردانه

یکی از مواردی که پس از خرید انواع بافت و پلیور باید به آن توجه داشته باشید، نحوه نگهداری و شست و شو این لباس‌هاست. از آنجاییکه جنس این لباس‌ها از بافت و پشم است، نگهداری و شست و شوی آن‌ها کمی سخت است و احتمال آسیب به الیاف لباس وجود دارد. از جمله مهمترین نکاتی که باید درباره شست و شوی لباس‌های بافت و پشم بدانید، این است که لباس‌های پشمی بر خلاف سایر انواع لباس‌ها نیازی به شست و شوی فراوان ندارند و بهترین کار برای تمیز کردن آن‌ها این است که برای چند ساعت لباس‌ها را در فضای آزاد قرار دهید.

با این حال اگر لباس شما لک دار شده و شما مجبور به شست و شو هستید، بهتر است این کار را با دست و با آب سرد و مایع‌های لباس شویی مخصوص انجام دهید. همچنین از شست و شوی لباس‌های بافتنی اعم از زنانه و مردانه، در ماشین لباس شویی خودداری کنید. علاوه بر این، برای نگهداری انواع پلیور و بافت مردانه بهتر است یک مکان یا کشو اختصاصی در نظر گرفته و آن‌ها را جدا از لباس‌های دیگر نگهداری کنید. همچنین اگر بافت‌های خود را برای مدت طولانی نمی‌پوشید، بهتر است هر چند وقت یکبار آن‌ها را از کمد خارج کرده و در هوای آزاد بتکانید و از نبود حشرات مزاحم در میان لباس‌ها اطمینان حاصل کنید.

لباس بافت مردانه
انواع لباس بافت مردانه

نحوه خشک کردن بافت‌های مردانه به چه صورت است؟

خشک‌ کردن لباس‌های بافتنی و پشمی برخلاف دیگر لباس‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که این لباس‌ها اغلب الیاف طبیعی دارند و پس از شستن به راحتی تغییر شکل می‌دهند، بنابراین بهتر است پس از شست و شو و زمانی که این لباس‌ها خیس هستند، آن‌ها را به شکل چروکیده آویزان نکنید تا نخ لباس کشیده نشود. همچنین بهتر است قبل از پهن کردن لباس آب اضافی لباس بافتنی را با یک دستمال بگیرید و سپس آن را در رخت آویز و در هوای آزاد یا قفسه خشک کن قرار دهید تا کاملاً خشک شود و شکل اولیه خود را از دست ندهد.

بسیاری از افراد در فصل سرما برای زودتر خشک شدن لباس‌ها، آن‌ها را به طور مستقیم روی بخاری یا شوفاژ قرار می‌دهند، اما توجه داشته باشید که شما از این کار اجتناب کنید، چرا که ممکن است الیاف لباس آسیب ببینید و چروک شود و یا شکل اولیه و ایستایی خود را از دست بدهد.

خرید انواع لباس بافتنی مردانه در پاییز

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به استایل و نحوه لباس پوشیدن خود اهمیت زیادی می‌دهید، احتمالاً به دنبال بهترین فروشگاه‌ها برای خرید لباس‌های خود هستید! فروشگاه پوشاک ایرانیان یکی از بهترین فروشگاه‌های پوشاک و البسه است که در اکثر شهرها شعبه دارد و شما می‌توانید به صورت حضوری لباس‌های بافتنی و سایر لباس‌های مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. این فروشگاه طیف گسترده‌ای از انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات را ارائه می‌دهد. شما نیز می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین به این فروشگاه لباس مراجعه کنید و با مشاهده انواع پلیور و لباس بافت، اداری و یا رسمی و حتی راحتی، لباس‌های مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. این فروشگاه لباس امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود از سراسر کشور فراهم کرده است. برای این منظور می‌توانید به وب سایت https://iranian-style.com مراجعه نمایید و به راحتی خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و لباس‌های خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سخن آخر

لباس‌های بافتنی و پلیورها یکی از آیتم‌های اصلی استایل‌های پاییزی برای مردان و زنان به شمار می‌روند که انواع مختلفی دارند و در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار جذاب به بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله نیز به بررسی انواع لباس‌های بافتنی مردانه پاییزی و پرداختیم و همه آن‌ها را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خود، استایل پاییزه جذابی داشته باشید. برای خرید این لباس‌های بافتنی نیز می‌توانید به صورت آنلاین و یا حضوری به فروشگاه پوشاک ایرانیان مراجعه کنید و آیتم‌های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

تولید محتوای این رپورتاژ توسط مجله اینترنتی زندگی سالم صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا