دسته بندی نشده

عمل جراحی زیبایی برای افراد مسن

روشن است که مردها و زن ها می خواهند در هر سنی خوب به نظر برسند و به جراحی زیبایی روی می آوردند. امروزه، حتی بسیاری از فراد مسن تر افرادی که هنوز توانایی کار کردن دارند، نمی خواهند سن واقعی خود را بروز دهند. آن ها می دانند که فرهنگ و دنیای تجارت مدرن علیه آن هاست. ظاهری جوان می تواند کلید به دست آوردن شغل باشد و عمل جراحی زیبایی راهی برای کسب ظاهر زیبا است.

خبر خوب این است که عمل جراحی زیبایی، که به دست جراح زیبایی و در شرایط وجود امکانات خوب انجام شود، به طور کلی در هر سنی بی خطر است. برای یک فرد سالم، سن مانعی ایجاد نمی کند، اما جراح زیبایی باید برای افراد بیش از ۶۵ سال تغییرات و اصلاحاتی در روش جراحی انجام دهد. مثلاً بسیاری از متخصصین بیهوشی برای میزان اعمال جراحی قابل انجام، محدودیت قائل می شوند و در این گروه سنی، جراحان زیبایی بعد از انجام عمل جراحی زیبایی وسیع برای تغییر شکل بدن بیمار خودداری می کنند. خوشبختانه افراد مسن بیشتر از ظاهر و چهره خود، به این که در لباس چگونه به نظر می آیند، توجه دارند.

از گروه ۶۵ ساله ها هر روز افراد بیشتری به دنبال راه حلی برای رفع مشکلات ظاهر خود هستند. صرف نظر از این که به این خاطر مورد سرزنش قرار گیرند یا خیر. هنگامی که این افراد میان آنچه در آینه می بینند و آنچه که احساس می کنند تفاوتی مشاهده کنند، به جای این که با این وضعیت سازگار شوند، ممکن است به فکر چاره بیفتند.

این گروه فعال تر و سرزنده تر از هر زمان دیگری است. آن ها که با کمک دانش پزشکی عمری طولانی داشته اند، هماهنگ شدن ظاهر و احساس خود را در داشتن شغل خوب، موفقیت در کسب و کار و ظاهری مطلوب می بینند.

مجله اینترنتی زندگی سالم

مجید حسین زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا