تازه ها

سرقطع شده عروس وداماد برای کیک عروسی+عکس

کیک


تزئین کیک به شکل سر بریده!


عروس و داماد انگلیسی در مراسم عروسی‌خود هیچ راهی نیافتند که مهمانان را بترسانند، تا اینکه تصمیم گرفتند در اقدامی وحشتناک سر قطع شده خودشان را روی کیک عروسی قرار دهند.

به گزارش جنوب نیوز، عروس و داماد انگلیسی در مراسم عروسی‌خود هیچ راهی نیافتند که مهمانان را بترسانند، تا اینکه تصمیم گرفتند در اقدامی وحشتناک سر قطع شده خودشان را روی کیک عروسی قرار دهند.

“ناتالی سایدسروف” عروس 28 ساله، 40 ساعت از وقت خود را صرف آماده کردن و پخت کیکی استثنایی کرد تا سرهای بریده شده روی کیک بسیار شبیه سر واقعی عروس و داماد شود.

وی گفت: این ایده را از مشاهده فیلمی ترسناک الگو گرفته است. همچنین قصد داشت تا از این کیک غم‌انگیز در مناسبتی شاد در پایتخت تکزاس آمریکا استفاده کند.

کیک

این اقدام این عروس، با واکنش منفی مهمانان مواجه شد بطوری که آنها حاضر به خوردن کیک نشدند. بنظر می‌رسد افرادی که این کیک را نخوردند فرصتی ارزشمند جهت استفاده از ایده ای بکر را از دست دادند./ مرجع: آنا

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا