حوادث

داستان سارقی که به دست پلیس افتاد./بازداشت دزد

داستان سارقی که به دست پلیس افتاد./بازداشت دزد

 در حال تردد با موتور بودم ؛ متوجه شدم عده ای از مسافران اتوبوس BRT  فردی را تعقیب می کنند ؛ این شخص در حین فرار، اقدام به رها کردن یک کیف دستی کرد تا شاید مردم او را تعقیب نکنند ؛ زمانی که به من رسید، از من خواست تا او را از آنجا دور کنم، اما من ……

یک سارق در حال فرار است

سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با مراجعه به مأموران  یکی از کلانتری های پایتخت به آنها اعلام کرد که یک سارق جیب بر ، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در حال فرار است. با راهنمایی این شخص، مأموران کلانتری پس از متوقف کردن خودرو پراید مذکور،اقدام به دستگیری سرنشین آن کردند. همزمان چند تن از مسافران اتوبوس بی آرتی نیز به مأموران کلانتری مراجعه کرده و ضمن شناسایی سارق، عنوان داشتند که اموال آنها شامل گوشی تلفن همراه و محتویات کیف‌های دستی شان توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته است . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات راننده موتورسیکلت

راننده موتورسیکلت به عنوان شاهد صحنه فرار متهم،در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در حال تردد با موتور بودم ؛ متوجه شدم عده ای از مسافران اتوبوس BRT  فردی را تعقیب می کنند؛ این شخص در حین فرار اقدام به رها کردن یک کیف دستی کرد تا شاید مردم او را تعقیب نکنند ؛ زمانی که به من رسید، از من خواست تا او را از آنجا دور کنم، اما من که متوجه هویت او به عنوان سارق شده بودم، دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم، اما او پس از فرار از دست من ،سوار یک دستگاه خودروی پراید عبوری شد و پا به فرار گذاشت. به تعقیب پراید رفتم تا اینکه کمی جلوتر با مشاهده گشت پلیس، موضوع را به مأموران اطلاع داده و آنها نیز با تعقیب خودروی مذکور، موفق به دستگیری سارق شدند.

شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار جیب بری

با بررسی سوابق متهم حسن . ف ( 56 ساله) مشخص شد که او یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت به شیوه جیب بری است که از سال 1386 تاکنون، بارها دستگیر و روانه زندان شده است. در بررسی پرونده سرقت های مشابه به شیوه جیب بری، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه وشگرد (سرقت به شیوه جیب بری در اتوبوس  های BRT ) مورد سرقت اموال (محتویات کیف و گوشی تلفن همراه ) قرار گرفته بودند ، شناسایی و پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، موفق به شناسایی متهم شدند .

دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم صادر شد

سرهنگ کارآگاه حمداله علیزاده،رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، یاد آور شد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی، متهم و به ویژه شناسایی شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند .

داستان سارقی که به دست پلیس افتاد./بازداشت دزد

یلدا توکلی – دفتر روزنامه نسل فردا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا