خانه داری

تغییر دکوراسیون تغییر روحیه

تغییر روحیه با تغییر دکوراسیون ( ایده های جذاب برای دکوراسیون )| اگر به دنبال راه هایی برای اصلاح و تغییر دکوراسیون خانه خود بوده اید ، تنها نیستید. طبق گزارش نیویورک تایمز ، از سال 2010، پروژه های بهسازی منازل در ایالات متحده بیش از 50 درصد افزایش یافته است. از آنجایی که اکنون بیش از هر زمان دیگری در خانه خود هستیم ، سال 2021 را سالی در نظر بگیرید که سرانجام تغییراتی را که آرزو داشته اید انجام دهید.

وقتی به چگونگی بهبود فضای خود فکر می کنید ، به یاد داشته باشید که یک بازسازی اساسی لازم نیست. شما می توانید با روندهای جدید طراحی داخلی ، ترفندهای تزئین ساده و پروژه های خلاقانه تزئین خانه را تجربه کنید تا خانه شما را با سبک و راحتی پر کند. در حقیقت ، حتی کوچکترین تغییر در طراحی ، مانند افزودن گیاه جدید به اتاق خواب شما ، می تواند در روحیه شما تغییراتی ایجاد کند.

توجه به طراحی مورد نیاز خانه شما فقط تقویت روحیه شما نیست همچنین می تواند به تقویت عملکرد شما کمک کند ، خصوصاً اگر کار و یادگیری را به صورت مجازی و دورکاری از خانه مدیریت می کنید.

با توجه به اینکه اعضای منزل به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، بیشتر در خانه حضور دارند مهم است که یک سبک عملی و منسجم ایجاد کنید. میشل هریسون-مک آلیستر ، طراح داخلی می گوید: در زمان کرونا علاوه بر اینکه رابطه ما با فضای بیرونی مهم است ، نقش دکوراسیون منزل در شادی ، سلامتی و روحیه ما زیاد است و باید ، مورد توجه قرار گیرد.

امسال باید هرچه بیشتر به فکر شادی و سلامتی در خانه باشید ، ایجاد یک فضای مناسب و تزئینات منزل هم ایده های خوبی هستند.

ایده های جذاب برای دکوراسیون
تغییر روحیه با تغییر دکوراسیون

ایده های جذاب برای دکوراسیون

با یک آیینه اتاق‌تان را کاملا تغییر دهید. قرار دادن یک آیینه در اتاق با منعکس کردن تصاویر و رنگ‌ها اتاق شما را بزرگتر نشان می‌دهد. با تغییرات کوچک روی دیوار‌ها می‌توان فضا را کاملا تغییر داد. مثلا می‌توانید روی دیوار‌ها خطوط راه‌راه پهن یا باریک بکشید. رنگ دیوار‌ها تم اتاق را مشخص می‌کند. اگر می‌خواهید ظاهر اتاق را عوض کنید درها را با رنگ سیاه و دیوارها را با رنگ سفید رنگ‌آمیزی کنید.

با پهن‌کردن یک قالیچه بزرگ ، به فضای‌ خانه ظاهری مدرن و تمیز بدهید. می‌خواهید تغییرات جذاب‌تری داشته باشید؟ از یک قالیچه پُرز دار یا راه‌راه استفاده کنید.

با عوض کردن بالش‌ها یا خرید چند عدد بالش و کوسن جدید بدون هزینه زیاد مبل راحتی‌تان را تغییر می دهید.

لازم نیست یک آباژور جدید بخرید. می‌توانید با اضافه‌ کردن چند قطعه از جنس برنج به پایه‌ چراغ آن را به روز کنید.

لباس‌های دور ریختنی و بی‌استفاده شبیه پارچه‌های کتان قدیمی هستند با هزینه کم می تواند به روبالشی‌های جدید شما تبدیل می‌شوند.

ایده برای تغییر دکوراسیون

با استفاده از سینی به وسایل نظم بدهید

برای ایجاد تنوع، کنترل تلویزیون و ضبط صوت و … را به جای خود میز روی یک سینی زیبا قرار داده و سینی را روی میز بگذارید.

یک کاغذ ارزان بخرید و با رنگ قرمز روی آن نقاشی کنید. این کاغذ را روی آباژور اتاق خواب بچسبانید. با اینکار به سادگی حسی رمانتیک در فضای اتاق ایجاد می‌کنید.

می‌توانید متفاوت فکر کنید و قاعده بازی را عوض کنید. همیشه که نباید گلدان‌ها را روی قفسه ویترین گذاشت. این بار آن‌ها را در جاهای غیر معمول قرار دهید. مثلا داخل آشپزخانه بگذارید.

همچنین می توانید به جای این‌که دیوارهای کناری قفسه یا کابینت‌ها را کاغذ‌ دیواری کنید، یک تکه کاغذ‌ دیواری کوچک را پشت قفسه‌ها یا کابینت بچسبانید.

مونیک والریس،یاهو لایف

بیشتر بخوانید :

رفع اضطراب با تغییر دکوراسیون

ایجاد آرامش با تغییر دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا