خانه جذاب من

ایجاد آرامش با تغییر دکور

تغییر دکوراسیون و ایجاد آرامش در منزل

در حالی که بسیاری از مناطق در خانه وجود دارند که می توانند به سلامت جسمی و روحی ما کمک کنند، سالن اجتماعات یا اتاق نشیمن کلید اصلی بهزیستی روانی است.

این فضا باید یک فضای انعطاف پذیر باشد که بتوانیم در کنار عزیزان، یا به تنهایی، برای استراحت و بازیابی و احساس امنیت، آرامش و آسایش، وقت خود را صرف کنیم.

با این حال معماران خانه اصرار دارند که آشپزخانه، فضای ناهار خوری و سالن را به یک فضای باز تبدیل کنند و تلاش برای ارائه هر سه عملکرد آرامشی در یک منطقه می تواند در ذهنشان اختلاف نظر ایجاد کند.

درحالی که روانشناسان معتقدند، اگر امکان پذیر باشد، داشتن یک اتاق استراحت جداگانه مطلوب تر است.

بنابراین، چگونه می توانیم یک فضای استراحتگاهی ایجاد کنیم که به نفع روحیه ما باشد؟ چه چیزی به شما در آرامش کمک می کند؟ انتخاب مبل یا صندلی درست صندلی مکانی عالی برای شروع است.

در مورد یک میز قهوه با یک لامپ جانبی، به علاوه کوسن های اطراف، چطور می توانید همه را آماده کنید تا فوراً آرامش خود را پیدا کنید؟ روشنایی قابل تنظیم به شما کمک می کند.

گزینه های کم نور مانند لامپ های کم نور را انتخاب کنید تا نورپردازی شدید. نویز ناخواسته را به حداقل برسانید و با استفاده از پرده های ضخیم و مبلمان نرم، آرامش خود را افزایش دهید.

ایجاد آرامش در خانه با تغییر دکور
ایجاد آرامش در خانه با تغییر دکور

بیشتر بخوانید : رفع اضطراب با تغییر دکوراسیون

به طبیعت متصل باشید

طبیعت را به داخل خود بیاورید تا فواید آن را افزایش دهید. اتصال به نمای بیرون به شما کمک می کند از مزایای طبیعت استفاده کنید. صندلی خود را به سمت پنجره بچرخانید و صندلی پنجره ای را اضافه کنید که از آن می توانید به بیرون زل بزنید، بازتاب آرام و حداکثر قرار گرفتن در معرض نور طبیعی به زندگی خودتان برمی گردد.

مطالعات نشان داده اند که مواد طبیعی مانند تخته های دیواری چوبی می توانند ضربان قلب و فشار خون را کاهش دهند. Futures 2020 Dul گیاهان و فضای سبز به رشد شما کمگ می گنند که بدون تجاوز بیش از حد حواس، فضایی جدید را برای زندگی به ارمغان بیاورد

به موقعیت تلویزیون فکر کنید

تاویزیون لازم نیست کانون اتاق باشد. معرفی برخی از حرکتها راهی عالی برای ایجاد علاقه بصری است. بدیهی است شعله های آتش در یک شومینه نیز می تواند به شما آرامش بدهد، یا می توانید یک آکواریم ماهی در خانه نصب کنید. این حتی می تواند راه دیگری برای گرد هم آمدن افراد و ایجاد ارتباط عمیق تر با دیگران برای سعادت کلی در خانه باشد.

تجربیات خود در خصوص ایجاد حس نشاط و آرامش در خانه با تغییر دکوراسیون را با همراهان زندگی سالم به اشتراک بگذارید. منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم.

الهام شهیدان – گروه مترجمین زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا