اجتماعیاقتصادی

تاثیر کرونا بر فروش و کارآفرینی

در دنیایی که روزانه هزاران نفر بر اثر ویروس کرونا می میرند ، چگونه با مصرف کنندگان خود صحبت می کنید؟ در این مطلب می خواهیم نکاتی را در خصوص تاثیر کرونا بر فضای کسب و کار و همچنین تاثیر کرونا بر فروش و کارآفرینی بیان کنیم.

در طی همه گیری چگونه فروش می کنید؟

در اینجا چگونگی تغییر ویروس کرونا در صنعت،کارآفرینی و خلاقیت بررسی شده است.

مشتریان درحال حاضر بودجه بازاریابی و تبلیغات را کاهش داده اند و هزینه تبلیغات به شدت کاهش یافته است.

چگونه می توانید کالایی را به عموم مردم بفروشید درحالی که زندگی همه مردم درگیر کرونا شده است.

کالپش پاتانکار ، مدیر ارشد خلاقیت می گوید بسیاری از عناصر رفتار انسان برای همیشه بعد از کرونا تغییر خواهد کرد و خلاقیت در بازار نیز تغییر خواهد کرد.

یک عارضه جانبی Covid-19 این است که باعث انسانی تر شدن رفتار افراد می شود. کالپش پاتانکار توضیح داد که خلاقیت  در حال حاضر هنگام طراحی تبلیغات بسیار مهم و حساس است.

همه گیری جهانی چگونه بر خلاقیت در بازار تأثیر گذاشته است؟

تاثیر کرونا بر فضای کسب و کار و همچنین تاثیر کرونا بر فروش و کارآفرینی
تاثیر کرونا بر فضای کسب و کار و همچنین تاثیر کرونا بر فروش و کارآفرینی

همه گیری جهانی کرونا، تولیدکنندگان را مجبور کرده باتوجه به رفتار مصرف کننده رفتار خود را تغییر دهند. مشتریان درحال حاضر بودجه بازاریابی و تبلیغات را کاهش داده اند و هزینه تبلیغات نیز به دنبال کمبود بودجه به شدت کاهش یافته است.

نحوه کار همه ما تغییر کرده است ، ساعات کار و کاری که انجام می دهیم مستقیماً تحت تأثیر قرار گرفته است. ما برای ارائه کارهای بیشتر زمان محدودتر شده و بودجه کمتری داریم.استفاده از شبکه های اجتماعی  تقریباً در همه جا افزایش یافته است.  

ایده هایی که در حال اجرای آن هستیم ، کانال هایی که از آنها استفاده می کنیم و نحوه اجرای کمپین ها نیز تغییر کرده است. حتی به عنوان کارخلاقانه ، دیگر نمی توانستیم باهم طوفان مجازی ایجاد کنیم.

ما همچنین باید برای بازیابی بهتر کارخود،باید حساسیت شخصی خود را نسبت به اوضاع جهان بیشتر کنیم و برای یافتن تعادل در تبلیغات خود ، با چالش هایی روبرو هستیم. بسیاری از عناصر رفتار انسان نیز برای همیشه تغییر خواهد کرد و خلاقیت در بازاریابی نیز تغییر خواهد کرد وباید به دنبال راه های جدید برای فروش در بازار باشیم.

درک شرایط موجود

از اولین اقداماتی که باید در هنگام بحران به آن توجه ویژه‌ای داشت، درک شرایط موجود است. ما برای حل سوال ابتدا باید بدانیم سوال چیست و از ما چه چیزی را می‌خواهد؛ بحران‌های موجود در کسب و کارها هم به همین صورت است. اصولا فهمیدن و درک درست هر مسئله‌ای نیمی از راه حل خواهد بود.

در حال حاضر با وجود بحران کرونا در کسب و کار و درگیر شدن عموم افراد جامعه، مدیران کسب و کارها باید به این نکته توجه داشته باشند که تا می‌توانند خدمات خود را به سمت و سوی ارائه خدمات بهتر برای آحاد جامعه آماده کنند. از آنجایی که رفت و آمد در این روزها می‌تواند علاوه بر استرس زیاد، افراد ناقل این بیماری را بیشتر افزایش دهد، اولین راهکاری که باید در کسب و کار خود پیاده سازی کنید ارائه خدمات خود به صورت آنلاین یا تلفنی خواهد بود.

مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا