آرایش و زیبایی

برای مراقبت از پوست چه باید کرد؟

مراقبت از پوست

برای مراقبت از پوست چه کنیم؟ آیا از تاثیرات کرم های مرطوب کننده روی پوست اطلاع دارید؟ آیا زمان مناسب برای استفاده از مرطوب کننده ها را میدانید؟ باورهای غلط درباره مصرف مرطوب کننده چیست؟

یکی از روش های مراقبت از پوست استفاده از مرطوب کننده ها میباشد زیرا این کرم ها باعث حفظ رطوبت پوست شده و پوست را انعطاف پذیر و نرم میکند.

زمان استفاده از کرم مرطوب کننده

از جمله باورهای غلط درباره استفاده از کرم های مرطوب کننده این است که بعضی ها وقتی پوست خشک است کرم مرطوب کننده استفاده میکنند. در صورتی که زمان مناسب برای مرطوب کننده زدن وقتی است که دست و صورتتان را میشویید و در حالی که پوست مقداری رطوبت دارد باید این کرم را روی پوست مالید تا جذب شود.

جذب کرم مرطوب کننده

برای جذب خوب کرم مرطوب کننده بعد از زدن آن صبر کنید تا جذب شود برخی افراد به اشتباه بعد از مصرف مرطوب کننده سریع از مواد آرایشی استفاده میکنند در نتیجه پوستشان خشک و کدر میشود. در صورتی که فرصت ندارید تا کرم جذب شود از دستمال کاغذی استفاده کرده و مقداری کرم را جذب کنید.

نحوه مالیدن کرم

بعضی ها به اشتباه کرم را محکم روی صورت میمالند که در نتیجه پوست کشیده شده و در نهایت منجر به چین و چروک میشود. برای کرم زدن مقداری از آن را نوک انگشتتان بمالید و با گردش انگشت روی صورت کرم را روی صورت پخش کنید. اگر کرم دور چشم میخواهید بزنید از انگشت حلقه استفاده کنید زیرا این انگشت ضعیف است و فشار روی پوست وارد نمیکند. از کرم دور چشم غافل نشوید زیرا اولین نشانه پیری است.

پوست گردن

استفاده از مرطوب کننده روی پوست گردن و سینه هم بسیار مهم است. زیرا اگر مرطوب نباشند سریع تر چروک و افتاده میشوند.

کرم مرطوب کننده برای پوست چرب

افراد دارای پوست چرب هم باید مرطوب کننده بزنند. بعد از شستن صورت اگر مرطوب کنده نزنید پوست چربی بیشتری تولید میکند. مرطوب کننده های ژل مانند که چربی ندارند از چرب شدن صورت جلوگیری میکنند.

قیمت کرم مرطوب کننده

ابتدا پوست خود را بررسی کنید که چه نوع مرطوب کننده ای برای پوستتان مناسب است. قیمت مرطوب کننده مهم نیست شما حتی از مرطوب کننده ارزان قیمت هم میتوانید استفاده کنید و از پوست خود مراقبت کنید.

کرم های مرطوب‌ کننده‌ ای که معتبر هستند!

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا