حوادث

اقدامات شیادانه زنی از طریق تلفن فاش شد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری این زن شیاد خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از قدس، رئیس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری زن کلاهبردار با فال قهوه در این استان خبر داد.

 

ستار خسروی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی ناشناس اقدام به پخش تراکت‌های تبلیغاتی با موضوع فال قهوه به صورت تلفنی در سطح شهر کرده تحقیقات از سوی کارآگاهان این پلیس در این زمینه انجام گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که زنی که صاحب شماره تلفن مندرج در تراکت تبلیغاتی بود ابتدا از تماس گیرنده می‌خواست تا مبلغ مورد نظر را به حساب مشخصی واریز کرده و پس از اطلاع از واریز شدن وجه مذکور وی به صورت تلفنی نتیجه فال قهوه را اعلام می‌کند.
این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه اقدام این فرد یک نوع کلاه‌برداری محسوب می‌شود بلافاصله مأموران با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و با اقدامات ویژه پلیسی منزل فرد مذکور شناسایی شد. با شناسایی منزل این زن کلاه‌بردار مأموران وی را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند که متهم در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابی به 60 فقره کلاه‌برداری با شیوه گرفتن فال قهوه به صورت تلفنی اقرار و کسب درآمد از این راه را انگیزه خود اعلام کرد.
خسروی با بیان اینکه با اعترافات صریح متهم، وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده است، گفت: در این رابطه تعدادی از این شخص شکایت کردند که تلاش برای شناسایی سایر شاکیان در دست اقدام است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا