پزشکی و سلامت

“سنگ‌های کلیه” را با این عرق دفع کنید!

سنگ کلیه -دردسنگ‌های کلیه دردهای شدیدی ایجاد می‌کنند و در طب سنتی درمان‌های مختلفی برای آن ذکر شده که عرق خارخاسک یک نمونه از این درمان‌ها است.

علی شهیدی زندی متخصص طب سنتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگارانگفت: راههای درمانی مختلفی برای دفع سنگ کلیه که دردهای شدیدی ایجاد می‌کند وجود دارد، ولی افراد با توجه به نوع گرمی و سردی مزاج باید از آنها استفاده کند.

شهید زندی با اشاره به اینکه اکثر داروهای کلیوی دارای مزاج سرد هستند، گفت: کسانی که سرد مزاج هستند، هنگام استفاده از این داروهای گیاهی باید مراقب باشند که بیش از حد سردی بر آنها غلبه نکند، زیرا باعث بروز دردهای جدید می‌شود.

متخصص طب سنتی برای دفع سنگ کلیه، از عرق خارخاسک به عنوان یکی از بهترین دفعیات نام برد و گفت: دراین زمینه تحقیق و بررسی شده و اثربخشی آن ثابت شده است.

وی درباره میزان و نحوه مصرف عرق خارخاسک گفت: به صورت متداول و معمول یک سوم استکان عرق را در دو لیوان آب مخلوط کرده و به صورت یک جا مصرف شود.

شهیدی زندی در پایان افزود: برای تاثیرگذاری بهتر سعی شود هنگام مصرف آب فراوان نوشیده شود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا