آموزشاینترنت

دیکشنری چند زبانه برای رایانه شما + دانلود

رایانه

GoldenDict یک دیكشنری رایگان و متن باز بوده كه می‌تواند جایگزین مناسبی برای دیكشنری بابیلون باشد که قادر به ترجمه فارسی، عربی، انگلیسی، آلمانی، روسی، سوئدی و… می‌باشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ دیکشنرهایی که امروزه بیشتر مورد استفاده کاربران رایانه قرار می‌گیرد، اکثراً دارای اشکالاتی مثل عدم وجود کرک کامل، استفاده‌ زیاد از منابع سیستم (RAM و CPU)، جاسوسی از اطلاعات خصوصی و… می‌باشد. دیکشنری رایگان و متن باز GoldenDict بسیار مفید و مطمئن بوده و می‌تواند جایگزین بسیاری از دیکشنری‌ها باشد که برنامه‌ بابیلون (فرمت .BGL) را به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.

در دیكشنری GoldenDict از كلیه امكانات موجود در دیکشنری‌های روز دنیا استفاده شده و مناسب برای ادارات و تمام مكان‌هایی است كه نیاز به دیكشنری انگلیسی به فارسی دارند. یكی از وجه تمایزهای این دیكشنری با بابیلون قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و لینوكس می‌باشد كه علاوه بر چند زبانه بودن نرم افزار می‌توانید از ترجمه انگلیسی نرم افزار به زبان فارسی استفاده کنید.

مشخصات
حجم: 15.4 مگابایت
نسخه: 1.0.1
اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
امتیاز:

 برای دانلود اینجا کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا