آرایش و زیبایی

جراحی گوش برجسته

سوراخ کردن گوشتکنیک جراحی گوش‌هاي برجسته :
محل برش جراحی پشت لاله گوش است. پس از برش مذکور، باريكه نازكي از پوست پشت گوش برداشته مي‌شود، سپس براي خواباندن غضروف و نزديك كردن آن به سر و همچنين براي جلوگيري از برگشت غضروف لاله گوش به حالت اوليه، سطح پشتی غضروف در قسمت‌هاي لازم تراشيده شده و با كمك بخيه‌هاي دائمي چين های طبیعی گوش ايجاد ميگردد‫. نهایتا برش پوستي بخیه می گردد‫. از آنجا كه محل برش پشت گوش است، بعد از عمل جاي برش قابل رویت نخواهد بود‫. در این جراحی هدف اصلي نزديك كردن لاله گوش ها به سر و قرينه نمودن آن‌هاست. اگر تنها يك گوش مشكل داشته باشد مي‌توان با نزديك كردن آن به سر تقارن لازم را بين گوش ها ايجاد نمود‫.

‎جراح زیبایی گوش کیست؟
عمل جراحي گوش عمل سنگيني نيست اما بهتر است توسط متخصص گوش و حلق و بینی انجام گردد كه در اين رشته تجربه كافي داشته باشد‫. در غير اين صورت ممكن است مشكلاتي پيش بيايد، به طور مثال ممكن است فرم گوش به حالت دلخواه درنيايد یا اینکه ناهنجاری اولیه به طور کامل اصلاح نگردد‫.

سن مناسب جراحی زیبایی گوش :
بهترين زمان براي برطرف ساختن تمامی نقايص مادرزادي صورت 7 سالگی به بعد است چرا که ممکن است اين بچه‌ها در مدرسه توسط بچه‌هاي ديگر مورد تمسخر قرار گيرند و اعتماد به نفس خود را از دست دهند. در نتيجه بهتر است قبل از اين‌كه بچه به محيط مدرسه واردشود اين عمل را انجام دهد تا دچار آسيب‌‌هاي روحي-رواني نگردد. برخي والدين به اشتباه گمان مي‌كنند اگر از روش‌هايي مانند بستن گوش با چسب يا با وسيله‌اي ديگر استفاده كنند مي‌توانند نقايص مادرزادي گوش فرزندان خود را برطرف سازند در حالي كه اين روش‌ها مثمر ثمر نيست‫.

منبع:پزشک آنلاین

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا