فناوریموسیقی

تیتراژهای ماندگار و مورد علاقه ي خود را در اين نرم افزار پيدا كنيد + دانلود

یک فنجان ترانه به یاد ماندنی؛

اپلیکیشن اندرویدی تیتراژهای ماندگار با بیش از 820 تیتراژ و موسیقی‌های با کلام و بی کلام شبکه‌های تلویزیونی، با محیطی کاربر پسند عرضه شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اپلیکیشن اندرویدی تیتراژهای ماندگار با هدف ارایه موسیقی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی ایرانی و خارجی عرضه شد. در این برنامه فایل صوتی بیش از 820 تیتراژ به تفکیک نام فیلم، نام خواننده، نوع فیلم، موسیقی‌های با کلام و بی کلام و شبکه تلویزیونی، با محیطی کاربر پسند گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه اندرویدی تیتراژ فیلم‌ها، سریال‌ها و یا برنامه‌های تلویزیونی ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم دانلود کرده و از گوش دادن به موسیقی‌های خاطره انگیز خود، لذت ببرند.

امکان اشتراک گذاری فایل صوتی ترانه‌ها، استفاده از موسیقی فیلم‌ها به عنوان زنگ تلفن همراه و دسترسی به بانک اطلاعاتی جامع فیلم‌ها و سریال‌ها شامل کارگردان، بازیگران، خواننده، آهنگساز، سال تولید و … از دیگر امکانات این برنامه به شمار می‌رود.
گفتنی است نسخه‌های جدید این اپلیکیشن به صورت ماهانه با افزودن تیتراژها و موسیقی‌های متن بیشتری از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی ارائه خواهد شد.

 برای دانلود اینجا کلیک کنید

حجم: 4.35 مگابایت
نسخه: 1.3
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
امتیاز:

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا