دانستنی ها

7 استارتاپ‌ موفق‌ جهان

معرفی استارتاپ‌های موفق جهان

ThousandEyes

یک سرویس فضای ابری، برای نظارت و پردازش تحلیلی مقادیر زیادی از داده‌ها است. شرکت‌های معروف فناوری با این موضوعیت مانند Evernote ، Jive ، Zynga با شروع همکاری باThousandEyes ، به موقع بودن پروژه و کیفیت خدمات آن را تشخیص دادند.

استارتاپ‌های موفق جهان

نام موفق‌ترین استارتاپ‌های جهان

برخلاف بسیاری از پروژه‌های تجاری مستقر که در این لیست هستند، ThousandEyes را می توان یک استارت آپ واقعی نامید که یک پروژه امیدوار کننده است که همچنان به بروزرسانی می‌شود. ThousandEyes توسط برنامه نویسان دانشگاه کالیفرنیا ریکاردو اولیویرا و موهیت آیس تاسیس شد. در سال 2014، پس از گذشت 4 سال از پروژه، رشد ناگهانی آن شروع شد. هنگامی که سکویا سرمایه سرمایه گذاران استارت آپ شد، هزینه ThousandEyes چهار برابر افزایش یافت. حتی اینکه مهندسان توییتر از ThousandEyes برای نظارت بر وضعیت ذخیره سازی ابری و سرورهای خود استفاده می‌کنند، از محبوبیت و کیفیت خدمات حکایت دارد.

Handy

این شرکت با حوزه ی نرم افزار فضای “ابری” است که برای مدیریت یک تیم بزرگ طراحی شده است. با کمک نرم افزار Zenefits ، مدیران بخش منابع انسانی قادر به ثبت سوابق الکترونیکی استخدام، حقوق، بیمه و غیره هستند. علاوه بر این، این سرویس دسترسی به  اطلاعات را از هر جای کره زمین فراهم می‌کند.

Handy

نام موفق‌ترین استارتاپ‌های جهان

Zenefits توسط تاجر پاركر كنراد در سال 2013 تاسیس شد. فقط در مدت یك سال، این پروژه از یك شركت ناشناخته، به یك كسب و كار با رشد سریع تبدیل شد، كه تخمین زده می‌شود 650 میلیون دلار باشد. سرمایه گذاران این شرکت شامل آندرسن هوروویتز و دیگر صندوق‌های سرمایه گذاری پیشرو دره سیلیکون هستند. اکنون شرکت به بیش از 2000 مشتری خدمات ارائه می‌دهد.

AdRoll

AdRoll یکی از درخشان‌ترین پروژه‌های بازاریابی سال‌های اخیر است. این شرکت نوپا در حال کار بر روی هدف‌گیری مجدد روی موبایل است. سرویس برای ردیابی و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و مصرف کننده در سیستم عامل‌ها و دستگاه‌های مختلف است. از دید بازاریابی.

AdRoll

۷ استارتاپ‌ موفق‌ جهان

در سال 2014، این شرکت 70 میلیون دلار سرمایه گذاری دریافت کرد. سهامداران آن صندوق‌های سرمایه گذاری خطرپذیر از جمله شرکای مشهور Accel هستند.

همچنین بخوانید : 11 دلیل اصلی موفقیت استارتاپ‌ها

Lyft

در آوریل 2014، Lyft با موفقیت، 250 میلیون دلار سرمایه گذاری جذب کرد. این سرویس تاکسی آنلاین، توسعه پویاتر از رقبای اصلی خود Uber را نشان می‌دهد. این شرکت در سال 2013 در سانفرانسیسکو به وجود آمد و فقط در یک سال، فعالیت خود را به بیش از 30 ایالت آمریکا گسترش داد. البته این موضوع مورد توجه سرمایه گذاران معتبر قرار گرفت.

Lyft

معرفی موفق‌ترین استارتاپ‌های جهان

“Alibaba ، Third Point ، Horowitz و Funds Fund “لیست سهامداران Lyft واقعاً چشمگیر است.این شرکت  در آینده، قصد دارد به بازارهای بین المللی نفوذ کند.

Pure Storage

تجزیه و تحلیل و ذخیره سازی داده‌ها، یکی از زمینه‌های اصلی توسعه فن آوری‌های IT است. پروژه‌های پیچیده، در این زمینه بسیار مورد توجه هستند و توجه سرمایه گذاران فقط به Dropbox وابسته نیست. بنابراین، سرویس Pure Storage، که به مشتریان شرکتی خدمات ارائه می‌دهد، هزینه آن در سال 2014 تقریباً دو برابر شده است.

موفق‌ترین استارتاپ‌های جهان

استارتاپ‌های موفق

این استارتاپ توسط جان هیز، جان کلگروو و اسکات دیتزن تاسیس شد. Pure Storage درایوهای فلش ثابت با ظرفیت حداکثر 250 ترابایت را تولید می‌کند. در واقع، این یک درایو فلش با نرم افزاری است که می‌تواند به فضای ذخیره سازی ابری متصل شود و در نتیجه کار سرورهای مجازی را تسریع کند.

انتشارات The Wall Street Journal Pure Storage آن را “نوآوری سال” نامید. شرکای این پروژه Greylock Partners ، T. Rowe Price Associates و Tiger Global هستند.

Airbnb

یکی از موفق ترین استارتاپ‌های جهان، که اگر کمی با فضاهای استارتاپی آشنا باشید، حتی اگر به تجارت علاقه نداشته باشید مطمئناً درباره‌اش شنیده‌اید. Airbnb یک سرویس سریع و راحت است که توسط آن گردشگران می‌توانند بدون تماس با آژانس‌های مختلف، محل اقامت را مستقیماً از مالکان اجاره کنند.

Airbnb

در سال 2014، این پروژه 500 میلیون دلار بودجه جذب كرد و پس از آن ارزش آن به 10 میلیارد دلار افزایش یافت. بنیانگذاران این شرکت، برایان چسکی، ناتان بلاچارزیک و جو گبیا، با سرعت به میلیاردر تبدیل شد.

Airbnb به عنوان رهبر بازار در اقتصاد مصرف مشترک شناخته می‌شود. این سرویس شامل 1.5 میلیون ملک در 190 کشور است. در طول مدت فعالیت این شرکت، بیش از 11 میلیون نفر از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

Uber

خدمات  تاکسی تلفنی آنلاین اوبر فقط با معیارهای رسمی به استارت آپ‌ها تعلق دارد. علی رغم این واقعیت که این شرکت تنها شش سال سن دارد و هنوز به صورت عمومی آنقدر شناخته شده نیست، اوبر مدت طولانی است که به یک تجارت نو تبدیل شده است، که تا پایان سال 2014، 2 میلیارد دلار جذب سرمایه داشته است.

استارتاپ‌های موفق

استارتاپ‌های موفق جهان

درآمد هفتگی این شرکت حدود 20 میلیون دلار است و موسس آن، تراویس کالانیک، چندین سال است که در رتبه بندی‌های مختلف، جز ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته است.اوبر از خدمات تاکسی سنتی متنفر است ولی  علاقه زیادی به مشتریان دارد. این سرویس به مسافران این امکان را می‌دهد تا رانندگان رایگان را پیدا کنند و هزینه آنلاین آنها را پرداخت کنند. توانایی‌های این شرکت فقط به خدمات تاکسی محدود نمی‌شود. اوبر قصد دارد وارد بازارهای دیگری شود که ایده‌ی اصلی آن تدارکات متفکرانه‌ی تحویل غذا، حمل و نقل پیک، خدمات پستی و … است.

دسترسی به منبع : Top 7 Most Successful Startups

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا