سلامت و تندرستی

خدمات رایگان پایش قند و فشارخون در هفته سلامت

به گزارش زندگی سالم، مدیرکل بهداشت معاونت بهداد فراجا برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده به مناسبت هفته سلامت را تشریح کرد و از برپایی میز خدمات رایگان پایش سلامت در بیمارستان‌های نه‌گانه همچنین مرکز تخصصی دندان‌پزشکی امام علی «ع» و درمانگاه حضرت قائم «عج» فراجا خبر داد و گفت: در طول هفته سلامت این مراکز به مراجعان خدمات رایگان پایش قند، فشارخون و اندازه‌گیری شاخص توده بدنی ارائه می‌کنند.

عباس عظیمی کیا خاطرنشان کرد: همچنین یک روز از هفته سلامت به ویزیت رایگان دندان‌پزشکی و بیماران اورژانس در مراکز یاد شده اختصاص دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: معاونت بهداد انتظامی و مرزبانی استان‌ها نیز در هفته سلامت در کلینیک‌های تابعه و منازل سازمانی با برپایی میز خدمت به خانواده کارکنان و مراجعان خدمات رایگان پایش سلامت ارائه می‌کنند.

مدیرکل بهداشت معاونت بهداد فراجا افزود: به مناسبت هفته سلامت در مراسم صبحگاه عمومی کلیه یگان‌ها و رده‌ها پیام‌های سلسله مراتب فرماندهی قرائت می‌شود و معاون بهداد یگان‌ها با محوریت موضوع پیشگیری و سلامت سخنرانی می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به هم‌افزایی با نهادهای برون‌سازمانی برای ارتقای کمی و کیفی هفته سلامت از بهره‌برداری از ظرفیت صداوسیما و دانشگاه‌های علوم پزشکی و شهرداری‌ها خبر داد و تهیه محتواهای آموزشی با موضوع اهمیت سلامت زمین و محیط‌زیست همچنین برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها و جلسه‌های آموزشی برای کارکنان و خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های تدارک‌دیده‌شده در هفته سلامت عنوان کرد.

وی در ادامه به اجرای برنامه عیادت از وابستگان مبتلا به بیماری‌های مزمن با حضور معاون بهداد و فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان‌ها در هفته سلامت اشاره و افزود: در هفته سلامت همچنین معاون بهداد استان‌ها با حضور در مدارس در خصوص نقش امنیت در سلامت و اهمیت سلامت برای دانش‌آموزان سخنرانی می‌کنند.

 یلدا توکلی، زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا