حوادث

حملات خونین مرد چاقوکش به دختران دانشجو جهرمی + حرف های قربانیان

این شش دختر جوان با قدردانی از دلجویی‌های مقامات استانی تأکید کردند مجازات مرد چاقوکش می‌تواند روحیه برافروخته آنها را التیام بخشد.

از چندی پیش خبر حملات سریالی مردی مرموز به دختران جوان در جهرم پیچید که نشان می‌داد جوان چاقوکش پنج دختر دانشجو و یک زن خانه‌دار را از ناحیه پشت و پهلو هدف قرار داده و گریخته است.

با توجه به مشابه بودن سرنوشت این دختران جوان، تیم ویژه ای از سوی پلیس امنیت جهرم تشکیل شد و مأموران توانستند پسرجوانی که اهل روستایی در 10 کیلومتری جهرم بود را دستگیر کنند. «محمد» 22 ساله که پنجشنبه 6 آذرماه به دام افتاد در بازجویی‌ها پذیرفت شش دختر را به خاطر انگیزه‌ای خاص هدف ضربات چاقو قرار داده است.

با این اعترافات و پایان وحشت‌آفرینی‌های مرد چاقوکش بین دختران جهرمی، امام جمعه جهرم با محکوم کردن اقدامات جوان مهاجم خواستار تعیین مجازات سنگین برای وی شد.

 **خواسته‌های دختران دانشجو

بنابر این گزارش، حال چهار قربانی رو به بهبود است و یکی از زنان جوان این حادثه وضعیت نامساعدی دارد. وی درباره ماجرای شب حادثه گفت: به من گفت ساکت نشوی چاقو می‌زنم .

این قربانی که بیشترین آسیب را دیده است، شرح داد: «من ساعت 8 شب دوشنبه در حال برگشتن به خانه بودم، دقیقاً لحظه‌ای که می‌خواستم بپیچم داخل کوچه این اتفاق افتاد. یک موتورسوار به خودروی من نزدیک شد و به داخل خودرو اسپری پاشید، به‌طوری که چشمانم سوخت و به سرفه افتادم.»

وی با اشاره به اینکه فکر می‌کرده او قصد سرقت خودرو را دارد، گفت: «از ترس اینکه بیهوش نشوم نفسم را حبس کردم، سوئیچ را برداشتم و از خودرو پیاده شدم و او نیز از موتور پیاده شد و به سمت من آمد.»

وی با اشاره به اینکه با صدای بلند فریاد می‌زد و کمک می‌خواست، ادامه داد: «مدام تکرار می‌کرد اگر صدایت را قطع نکنی چاقو می‌زنم و من وقتی دیدم در دستش چاقو دارد ساکت شدم. با این حال ضربه محکمی به پهلویم وارد کرد و وقتی می‌خواست برود با چاقو ضربه‌ای نیز به دست راستم زد.»

این قربانی در رابطه با اینکه پلیس از اعترافات جوان مهاجم چه می‌گوید، گفت: «مهاجم در اعترافات خود گفته وقتی به زن‌ها چاقو می‌زنم به آرامش می‌رسم.»

این زن که خواست اسمش منتشر نشود در رابطه با پیگیری‌های مسئولان گفت: از استانداری تا اعضای شورای شهر همه به دیدنم آمده‌اند و پیگیر موضوع هستند.»

این زن 34 ساله در رابطه با وضعیتش گفت: «تاکنون یک عمل جراحی داشته‌ام و برای اینکه بفهمند به اعضای داخلی‌ام هم آسیب وارد شده یا خیر، شکمم را باز کرده‌اند و دست راستم نیز بخیه خورده و رو به بهبود است.»

شوهر یکی از زنان دانشجو نیز گفت: «سه‌شنبه ‌شب هفته گذشته همسرم در بلوار مطهری جهرم در حال گذر بود که ناگهان مردی از داخل خودرو و از پنجره راننده با چاقو به پشت همسرم ضربه وارد کرد و بسرعت متواری شد.»

وی ادامه داد: «با توجه به پارگی مانتو و شلوار همسرم و خونریزی شدیدی که داشته مردم به کمک او رفتند، اما مرد مهاجم از محل حادثه فرار کرده بود. »

وی با اشاره به اینکه اگر ضربه چاقو کمی عمیق‌تر بود امکان فلج شدن پا وجود داشت، افزود: «خدا را شکر که وضعیت همسرم رو به بهبود است، اما ما هرگز رضایت نخواهیم داد.»

همسر این زن دانشجو با بیان اینکه پلیس به آنها گفته متهم بیماری روانی دارد، گفت: «مرد چاقوکش در هشیاری کامل بوده و بیماری روانی ندارد و حتماً باید مجازات شود. حتی پدر متهم نیز گفته باید حکم برای پسرم اجرا شود.»

او در رابطه با اعترافات متهم گفت: «گویا وی در اعترافاتش هیچ‌ انگیزه‌ای را عنوان نکرده و به همه دختران و زنان از پشت حمله می‌کرده و حتی صورت هیچ‌کدام‌شان را ندیده است.»

ایران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا