خانه جذاب من

بهترین مکان برای نگهداری از کاکتوس

داشتن کاکتوس در خانه خوب نیست

طبق تئوری فنگ شویی، گیاهان خاصی وجود دارند که انرژی مثبت یا منفی را به خانه شما جذب می کنند. فنگ شویی یک سیستم فلسفی قوانین چینی است که هدف آن ایجاد تأثیر مثبت بر مردم و فضای ختمه  است.

با تغییر مبلمان یا قرار دادن عناصر، اعتقاد بر این است که جریان انرژی در یک اتاق می تواند تأثیر بگذارد. هدف رسیدن به یک محیط مثبت و در عین حال جلوگیری از منفی است.

بعضي از گياهان با داشتن انرژي منفي در يك خانه شناخته مي شوند و بنابراين بايد از نگهداری آنها جلوگيري كرد، انرژي منفي كاكتوس يكي از آنهاست.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کاکتوس در خانه خود داشته باشید، این بدان معنی است که شما باید دقیقاً بدانید که کجا آن را قرار دهید

بنابراین، اگر تعجب می کنید، “آیا داشتن کاکتوس در خانه بد است؟” این مقاله برای شما مناسب است!

بیشتر بخوانید : نگاه تازه به محیط خانه با فنگ شویی

طبق عقیده فنگ شویی گفته می شود كه كاكتوس ها ها گرچه زیبا هستند، اما انرژی بدی را منتقل می كنند. گفته می شود که این انرژی بد در خارهای “خار و تیز” آنها حمل می شود. پیروان فنگ شوی معتقدند که داشتن کاکتوس در خانه می تواند باعث بدبختی زندگی فرد شود، مانند: بیماری ها، اضطراب، استرس یا ضرر.

از آنجا که کاکتوس ها از بیابان سرچشمه می گیرند، آنها با حفظ مقدار زیادی مایع زنده می مانند. دقیقا به همین دلیل است که مردم معتقدند که آنها نمادی از فراوانی نیستند.

در حقیقت تصور می شود كه كاكتوس ها نمادی از بقا در شرایط نامطلوب هستند. در نتیجه، کاکتوس های موجود در خانه باعث ایجاد مشکلات مالی می شوند.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید کاکتوس را در خانه خود داشته باشید، فقط باید بدانید که کجا آن را قرار دهید.

بنابراین برای جلوگیری از انرژی منفی کاکتوس، پیشنهاد می کنیم هرگز از ورود آن در نزدیکی درب منزل خود استفاده نکنید تا از جذب منفی و بد شانس در خانه خودداری کنید.

برای جلوگیری از انرژی منفی کاکتوس به طور کامل در خانه، پیشنهاد می کنیم هرگز آنها را در خانه خود قرار ندهید. بهتر است آنها را روی تراس یا پنجره خود قرار دهید، به این ترتیب آنها به عنوان محافظ خدمت می کنند. این محافظت از سنبله های آنها حاصل می شود، که انرژی منفی را از خانه شما بیرون می آورد.

ترجمه از الهام شهیدان

گروه مترجمین زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا