مذهبی

نرم افزار قرآن كريم به همراه قرائت + دانلود

قران

با نصب این نرم افزار Al Quran Karim Pro می توانید متن سوره های قرآن کریم را به همراه قرائت صوتی در گوشی هوشمند خود داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ قرآن کریم کتاب آسمانی ما مسلمانان است و ما سعی می کنیم آن را همیشه به همراه خود داشته باشیم. در گزارش های قبلی نرم افزار قرآن کریم برای سیستم عامل های اندروید، ویندوزفون و … معرفی شد که در این گزارش قصد معرفی نسخه ios قرآن کریم را داریم. برنامه تمامی 114 سوره نورانی قرآن را به صورت کامل در درون خود گنجانده است و دارای فونت های زیبایی برای نمایش آیات قرآن است و می تواند ترجمه آیات قرآن را به چندین زبان زنده دنیا ارائه دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان نشانه گذاری بر روی آیات، قابلیت جستجو در میان آیات و سوره ها، امکان سفارشی سازی برنامه از لحاظ فونت و … اشاره کرد. اگر علاقه دارید قرائت صوتی تمامی سوره های قرآن را به نرم افزار اضافه کنید می توانید پس از نصب برنامه آن ها را به صورت آنلاین دانلود کنید.

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در ios 4.3 و بالاتر

حجم نرم افزار: 32.1 مگابایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا