بازیگران

جزئیات تازه از مرگ زهره فکورصبور

فرضیه ترغیب به خودکشی زهره فکور صبور از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و باتوجه‌به نبود مدارک مستند، رد و برای دومین بار بسته شد.

سه‌شنبه ۱۰ اسفند سال ۱۴۰۰ گزارش مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم، راهی طبقه چهارم ساختمانی در محله قلهک شدند.

با ورود به این آپارتمان ۶۵ متری، جسد زهره فکورصبور ۴۳ ساله درحالی‌که لباس‌های خانه به تن داشت، داخل اتاق‌خواب روی زمین افتاده بود.همسر زهره فکورصبور که یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان معروف صداوسیماست، وقتی موفق نشد با خانم بازیگر تماس بگیرد راهی خانه شد و جسد او را پیدا کرد. او بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت و مرگ وی تأیید شد.

در بازرسی از خانه، دست‌نوشته‌ای پیدا نشد، همچنین علائمی از درگیری و به‌هم‌ریختگی به چشم نمی‌خورد. در کنار جسد خانم بازیگر بیش از ۱۰ ورق قرص پیدا شد که نشان می‌داد حدود ۱۰۰ قرص آرام‌بخش خورده شده است.

همسر خانم بازیگر در تحقیقات اولیه به تیم جنایی گفت: با همسرم هیچ اختلافی نداشتم و فقط شب‌ها به‌راحتی نمی‌توانست بخوابد، قرص‌های آرام‌بخش مصرف می‌کرد.

متخصصان پزشک‌قانونی، در بررسی‌های اولیه، علت مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند.جسد به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و با تأیید خودکشی خانم بازیگر، پرونده او در دادسرای امور جنایی پایتخت به دستور بازپرس شعبه ششم این دادسرا بسته شد.

زهره فکورصبور

شکایت مادر بازیگر معروف

مدتی قبل مادر زهره فکورصبور به دادسرا رفت و گفت:شخصی دخترم را ترغیب به خودکشی کرده و من از او به همین اتهام شکایت دارم.این شخص بازیگرها را به کارگردان‌ها معرفی می‌کند تا در فیلم‌هایشان بازی کنند. تا آنجا که می‌دانم او دخترم را به کارگردان‌هایی معرفی کرده بود. دخترم با او ارتباط کاری داشت و می‌دانم آن شخص دخترم را تشویق کرده بود که خودکشی کند.

به دستور بازپرس گودرزی، پسر جوان به دادسرای امور جنایی پایتخت احضار شد، اما در تحقیقات گفت: من واسط بین بازیگران و کارگردان‌ها هستم و زهره فکورصبور را نیز در چند فیلم و سریال به کارگردان‌ها معرفی کردم، اما هیچ اختلافی نداشتیم که او را به خودکشی ترغیب کنم.

در ادامه تحقیقات هیچ مدرکی به دست نیامد که نشان دهد پسر جوان در این موضوع نقش دارد و خانم بازیگر را ترغیب به خودکشی کرده باشد.بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای پسر جوان صادر و پرونده نیز برای دومین بار مختومه شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا