پاسخ های ویزیت رایگان

کوچک کردن پهلوها به وسیله عمل های لاغری خوب است؟/ لیزرلیپولیز/لیپوساکشن

کوچک کردن پهلوها به وسیله عمل های لاغری خوب است؟/ لیزرلیپولیز/لیپوساکشن

امروزه به نسبت گذشته افراد خصوصا خانم ها اهمیت بیشتری به هیکل و اندامشان میدهند و روش های مختلف لاغری را به کار میبرند تا اندامی زیبا داشته باشند. به نظر میرسد معقول ترین راه برای لاغری ورزش منظم و داشتن رژیم غذایی مناسب باشد. در مورد لاغری با عمل های جراحی با یک متخصص جراحی به گفتگو نشستیم .

آيا با انجام عمل‌های لاغری از جمله اسلیو معده و… پهلوهایم کوچک می‌شوند یا باید با روش لیزرلیپولیز آنها را از بین ببرم؟ راه حل دیگر براي كوچك كردن پهلو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

دکتر محمود راد، متخصص جراحی: عمل‌های جراحی دستگاه گوارش برای درمان چاقی مرضی از طریق کاهش حجم، کاهش جذب غذا یا ترکیبی از این 2 روش باعث کاهش وزن و سایز در کل بدن می‌شوند. هدف از این اعمال، پیشگیری و درمان بیماری چاقی مرضی و عوارض ناشی از آن مانند دیابت، پرفشاری خون، کبد چرب، کمردرد، پا درد و… است. بهبود ظاهر بیمار و کاهش سایز در درجه‌ دوم اهمیت قرار دارد. اگر فردی در محدوده‌ وزن چاقی باشد، باید ابتدا با اقدامات مناسب وزن کم کند و پس از رسیدن به وزن ایده‌آل جراحی‌های زیبایی مانند پوست‌کشی یا لیفت سينه انجام گیرد. در صورتی‌‌که اضافه وزن و چاقی مطرح نباشد،روش‌هایی مانند لیپولیز برای اصلاح سایز موضعی مناسب خواهد بود.

لاغری با عمل جراحی
کوچک کردن پهلوها به وسیله عمل های لاغری خوب است؟/ لیزرلیپولیز/لیپوساکشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا