سلامت و تندرستی

در رستوران ها، غذا بخوریم یا نه؟

ترس از غذا خوردن در رستوران هنوز وجود دارد

تنها درصنعت رستوران های ایالات متحده بیش از 15 میلیون نفر اشتغال دارند و تأثیر اقتصادی تریلیون دلاری در اقتصاد امریکا دارد. آمریکایی ها مجبورند که حدود 5 بار در هفته غذای بیرون بخورند. با این وجود اکنون تقریباً این سنعت در معرض فروپاشی قرار دارد، زیرا بستن های مربوط به کورونا ویروس منجر به کاهش سود و اخراج یک نیروی کار آسیب پذیر شده است.

چگونه یک تابستان با کرونا ویروس کم خطر داشته باشیم؟

از آنجا که برخی از رستوران ها شروع به بازگشایی می کنند ، و مشتریان  سؤال می کنند که آیا خوردن دوباره از آن بی خطر است ، ما از سه متخصص سؤال کردیم که آینده ناهار خوری چگونه می تواند باشد.

رستوران ها در چه روندی هستند؟

همه رستوران ها نیاز به یک سیستم بهداشتی و ایمنی فوق العاده قوی را دارند. آنقدر ایمنی مواد غذایی مهم است که به دلیل امنیت مردم، ایمنی کارکنان و ایمنی میهمانان زیر ذره بین رفته است.

صندلی های در حال حرکت در اطراف رستوران ها وجود دارد که بی خطر باشد. موانع پلاستیکی وجود دارد ، راهروهای یک خطه ایجاد شده است، به طوری که ترافیک رستوران را به حداقل برسانید. صندلی های محدود و دور از دسترس بودن با بسیاری از نقاط لمس مشترک منوها، نگرفتن پول، باز کردن درها، سیستم POS، شیکر نمک و فلفل روی میزها بازهم تاثیرگذار نخواهد بود.

تعداد صندلی های یک رستوران یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین معیارهایی است که برای تعیین میزان امنیت این رستوران می توان از آن استفاده کرد.

کاهش تعداد صندلی در یک رستوران ویرانگر است و به همین دلیل رستوران ها تقریباً لحظه به لحظه می روند تا ببینند آیا می توانند به مدل تحویل غذا مراجعه کنند تا یک جریان درآمد دیگر ایجاد کنند.

تجربه رستوران با کاهش محدودیت ها چه خواهد بود؟

مشتری ها در رستوران ماسک می پوشند تا زمانی که نیاز به بیرون آوردن آنها برای غذا خوردن داشته باشند. برخی از اپراتورهای متفکر تر فکر می کنند که پاکت های کاغذی را برای محافظت از آنها تهیه کنند، زیرا نمی خواهند ماسک روی میز قرار بگیرد. ما دیگر چیزهایی را به مردم تحویل نخواهیم داد، همه چیز را روی میز می گذاریم. میزبان دیگر میزبان نخواهد بود.

آیا مکان های ناهار خوری در فضای باز می تواند مفید باشد، به خصوص با شواهدی مبنی بر عدم ایمن بودن فضاهای محصور؟

ما می شنویم جریان هوای طبیعی واقعاً کمک می کند. همه می خواهند وقت خود را در اماکن عمومی در داخل خانه محدود كنند.

لس آنجلس در تلاش است تا غذاهای بیرون از منزل را در پیاده روها گسترش دهد. سایر شهرها، مانند واشنگتن دی سی ، خیابان های پرطرفداری را تعطیل کرده اند، آنها را به یک تفرجگاه تبدیل کرده اند، تا مردم بتوانند در هنگام خوردن غذا از هم فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید : با کرونا رستوران برویم یا نه ؟

رویه هایی که برای سلامت کارمندان رستوران ها انجام می شود چیست؟

در حال حاضر استفاده از ضدغفونی مرتب، ماسک، شستشوی اجباری دست برای کارکنان رستوران ها به طور مرتب انجام می شود.

ما می بینیم که در برخی از موسسات ، هر کارمندی دمای خود را پیش از آمدن به سرکار گرفته است و اساساً نیاز به چک کردن سلامت روزانه دارد.

مدیر یکی از رستوران های معروف ایالت متحده می گوید: قبل از اینکه  رستوران را باز کنم می خواهم همه کارکنانم را امتحان کنم تا خوب باشند. ما برای هر مشتری که وارد می شود، کیت ضد عفونی کننده سفارش داده ایم.

من سیستم  فروش خود را به سیستم دستی تبدیل کرده ام، مشتری سیستم دستی را تحویل می گیرد، آنها می توانند خودشان کار خود را انجام دهند، در حالی که صندوق دار آن را لمس می کند. ما ماسک داریم، پیش بندهای خود را هر 15 تا 20 دقیقه تغییر می دهیم و دستکش های خود را با هر سفارش تغییر می دهیم.

با این حال هنوز نگرانی هایی مبنی بر غذاخوردن در بیرون از خانه وجود دارد.

الهام شهیدان – یاهو لایف

گروه مترجمین زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا